Klacht/melding enge monteur
vrijdag 24 augustus 2018 om 13:48
Vanwege een storing van een technisch dingetje (CV) in het huis waar ik momenteel in mijn vakantie verblijf had ik van de week telefonisch en appcontact met een monteur. Deze man was een en al hulpvaardigheid (hoewel we er al snel achter kwamen dat dit niet eens het bedrijf was wat die shit had geïnstalleerd) en heeft me uiteindelijk zo geïnformeerd dat ik het euvel zelf kon verhelpen. Toen ik hem over whatsapp hartelijk bedankte begon hij vrij plotseling eng te doen, me meermaals om een foto te vragen van "hoe blij ik was", liefst "onder de douche." Ik heb hem uiteraard meteen geblokkeerd en was nogal creeped out, zeker omdat die oelewapper weet op welk adres ik zit en om mijn naam had gevraagd.
Eigenlijk wil ik hier toch wel een melding van maken bij het desbetrefferende bedrijf maaaarrr: ik kreeg telkens als ik dat belde alleen hem aan de telefoon, iedereen is met bouwvak. Er is wel een contactformulier op hun website maar ik vraag me dan ook af bij wie dat terechtkomt. Nu is mijn vraag: is hier een algemeen meldpunt voor? Ik wil eigenlijk voorkomen dat deze man nog meer vrouwen gaat lastig vallen onder werktijd.
Wat zouden jullie doen?
Eigenlijk wil ik hier toch wel een melding van maken bij het desbetrefferende bedrijf maaaarrr: ik kreeg telkens als ik dat belde alleen hem aan de telefoon, iedereen is met bouwvak. Er is wel een contactformulier op hun website maar ik vraag me dan ook af bij wie dat terechtkomt. Nu is mijn vraag: is hier een algemeen meldpunt voor? Ik wil eigenlijk voorkomen dat deze man nog meer vrouwen gaat lastig vallen onder werktijd.
Wat zouden jullie doen?
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 14:09
Reden: grensoverschrijdend taalgebruik
Reden: grensoverschrijdend taalgebruik
2.08% gewijzigd
vrijdag 24 augustus 2018 om 13:58
Ja! Ik zie op hun website nu dat ze t/m vandaag inderdaad beperkt bereikbaar zijn. Hebben ze voor die periode waarschijnlijk deze schelm de telefoon laten bemannen.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 14:11
2.50% gewijzigd
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:04
moet dit nu? (en ook wat je in je OP hebt staan, staatsmongool)
Dat je een punt hebt over deze man, geen twijfel. Maar waarom dit soort uitspraken?
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 24-08-2018 14:04
6.93% gewijzigd
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:06
Nou ik vind het niet van een heel gezond denkvermogen getuigen dat je onder werktijd en met vermelding van je eigen naam dit soort uitspraken doet. Ik ben hem niet aan het diagnosticeren uiteraard, vul desgewenst pannekoek of oelewapper in.gizzmo-returns schreef: ↑24-08-2018 14:04moet dit nu? (en ook wat je in je OP hebt staan, staatsmongool)
Dat je een punt hebt over deze man, geen twijfel. Maar waarom dit soort uitspraken?
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:07
Ik heb ze net gebeld, de telefonisten kunnen/mogen niet zeggen wie de werkgever of directie is. Dan blijft alleen een algemeen informatie emailadres over.gizzmo-returns schreef: ↑24-08-2018 14:05ja voor nu wel denk ik. Ik zou, als meneer niet zelf het bedrijf runt, het bij zijn werkgever neerleggen.
Is hij eigen baas, dan wel politie.
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:12
denk dat ik dat ook zou hebben, als iemand zo grensoverschrijdend te werk gaatgizzmo-returns schreef: ↑24-08-2018 14:04moet dit nu? (en ook wat je in je OP hebt staan, staatsmongool)
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:12
ik praat helemaal niet goed wat de man gedaan heeft, maar waarschijnlijk heeft hij de subtiliteit met het appen/de sociale media nog niet helemaal te pakken. Ik bedoel, als er gefloten wordt naar vrouwen kraait er ook geen haan naar, en iets oudere mannen zijn ook niet van het tijdperk van de geemancipeerde vrouw.. Het is niet noodzakelijk een aanrander oid bedoel ik hiermee. Het kan ook gewoon een foute manier van flirten oid zijn.
Misschien heeft hij geen idee dat dingen in app harder overkomen dan bijvoorbeeld een beetje flirterig spreken f2f, Als je hem aan de lijn hebt zou ik hem zeker niet ontlopen, zo laat je voelen dat je geïntimideerd bent, ik zou hem vertellen dat je alle bewijsjes bij je hebt hier niet mee gediend bent en ook de 'nodige instanties' wat die ook zijn, in zal lichten, wedden dat hij nooit meer zulke appjes stuurt? En na 't verlof gewoon het algemeen nummer bellen en je verhaal doen, de verantwoordelijke van het bedrijf zal zijn verantwoordelijkheid wel nemen en hij zal een flinke uitbrander krijgen. succes!
Misschien heeft hij geen idee dat dingen in app harder overkomen dan bijvoorbeeld een beetje flirterig spreken f2f, Als je hem aan de lijn hebt zou ik hem zeker niet ontlopen, zo laat je voelen dat je geïntimideerd bent, ik zou hem vertellen dat je alle bewijsjes bij je hebt hier niet mee gediend bent en ook de 'nodige instanties' wat die ook zijn, in zal lichten, wedden dat hij nooit meer zulke appjes stuurt? En na 't verlof gewoon het algemeen nummer bellen en je verhaal doen, de verantwoordelijke van het bedrijf zal zijn verantwoordelijkheid wel nemen en hij zal een flinke uitbrander krijgen. succes!
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:13
Zeg (eis) gewoon dat he de leidinggevende wilt spreken ivm ernstige klacht over een medewerker. Indien hier geen gehoor aan wordt gegeven zul je de klacht neerleggen bij de (vul in) brache overkoepelende organitatie/politie/ Consumenten belangen org. Je laat je toch niet afpoeieren door de secretaresse?
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:19
Dit!MonkeyTown schreef: ↑24-08-2018 14:13Zeg (eis) gewoon dat he de leidinggevende wilt spreken ivm ernstige klacht over een medewerker. Indien hier geen gehoor aan wordt gegeven zul je de klacht neerleggen bij de (vul in) brache overkoepelende organitatie/politie/ Consumenten belangen org. Je laat je toch niet afpoeieren door de secretaresse?
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:20
Harder overkomen? Een beetje flirterig?TantePip schreef: ↑24-08-2018 14:12ik praat helemaal niet goed wat de man gedaan heeft, maar waarschijnlijk heeft hij de subtiliteit met het appen/de sociale media nog niet helemaal te pakken. Ik bedoel, als er gefloten wordt naar vrouwen kraait er ook geen haan naar, en iets oudere mannen zijn ook niet van het tijdperk van de geemancipeerde vrouw.. Het is niet noodzakelijk een aanrander oid bedoel ik hiermee. Het kan ook gewoon een foute manier van flirten oid zijn.
Als betreffende meneer face to face zou vragen om te laten zien hoe blij je bent, onder de douche, dan zou jij dat vrolijk weglachen?
vrijdag 24 augustus 2018 om 14:20
Bedankt voor de tip, volgens mij heb ik iets gevonden (overkoepelende ondernemersorganisatie)gizzmo-returns schreef: ↑24-08-2018 14:14Geeft de website meer info?
Bv aangesloten bij een branch vereniging? Meld het daar anders.