Klagende bovenburen

18-02-2014 21:33 28 berichten
Vanwege privacy weggehaald
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook zulke buren. Ze vinden zichzelf heel open en relaxed maar in de werkelijkheid zeuren ze om elk wissewasje, niet alleen tegen ons maar ook tegen een aantal andere buren. Ik probeerde meerdere malen een gesprek met hen aan te gaan, uit te leggen dat ze niet kunnen verwachten dat de hele buurt zich aan hun verwachtingen aanpast, dat ik mij ongemakkelijk in mijn eigen huis voel door al hun opmerkingen en verzoekjes maar alles tevergeefs. Ze herkennen zich helemaal niet in het beeld dat wij en de andere buurtbewoners van hen hebben. Het enige wat werkt is je niks van hun gezeur aantrekken en overal gewoon 'nee' op zeggen. Succes!
Ik zou je bovenburen eens vertellen wat je allemaal van hun hoort.
Type zeikerds! Dit soort lui zijn vreselijk; niks van aantrekken.

Onze gitarist heeft een buurman, wij hebben een keer een uurtje zitten musiceren tussen half negen en half tien op vrijdagavond. Hij begon daar meteen over te zeuren, dus onze gitarist de hele tijd superzachtjes doen in zijn huis. Maar bewuste heeft elke dag heeft keihard de TV aan, de wasmachine 's nachts aan, elke ochtend om zes uur gaat hij keihard vals zingen met een koptelefoon, en elke dag zit hij tot een uur 's avonds te praten. Als mensen zelf ook geluid maken moeten ze niet zeiken. Elkaar een beetje leefruimte gunnen is ook wat waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven