kleur bank en eettafel

26-11-2011 17:08 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb effe een beetje hulp nodig met kleuren...

Wat voor kleur (hoek)bank zouden jullie nemen bij een beige tegelvloer. Enn wat voor kleur eiken tafel (donker of juist licht?).

Ben zeer benieuwd
ik zou de tegelvloer eruitgooien, maar dat is mijn mening.

Als het beige is en niet zo strak geglazuurd maar meer natuurlijk beige zou ik gaan voor een bank in een donkerdere kleur, maar geen hele effen kleur. Meer een gemeleerde stof.

Tafel zou ik voor een lichte gaan, geen eiken maar dat is ook persoonlijk, unfinished teak is heel mooi qua kleur en heel natuurlijk. e.e.a. is ook goed te combineren met verschillende houtsoorten/kleuren en riet/vlechtwerk.
Een mooie taupe achtige kleur gemeleerd is wel mooi, naar het bruine toe. Voor de tafel lijkt teak wel een goede kleur, onbehandeld inderdaad.
De eiken tafel is zo'n onbewerkte robuuste tafel en in meer kleuren te krijgen. We vinden hem er erg stoer uitzien. Tegelvloer zal toch blijven en is een ruwe vloer, geen gladde.

leuk al reacties.
Op een beige vloer zou ik zelf geneigd zijn om een donkere tafel te plaatsen en ook een wat donkerder kleur bank. Weet niet wat voor kleur de rest van de meubels en de muren hebben?
Ik zie dubbel
Witte muur, en er staat nog een blauwe schuifdeurkast. Het is de tuinkamer trouwens van een drive in woning en is een beetje een extra woonkamer.
ik zeg ook vloer er eerst uit....en anders zou ik er bruin tinten bij nemen.
Misschien een tafel van steigerhout laten maken? Heb ik ook gedaan, is een mooie robuuste tafel geworden van hout dat wat gemeleerd is in kleur.

Je zou dan bijvoorbeeld ook voor een bank in een mooie kleur blauw kunnen gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven