Kleur muur
maandag 12 augustus 2013 om 13:55
Ik wil een muur in de woonkamer graag een kleur geven, maar ik kom er echt niet uit welke.
Ik heb een donkere vloer, bruine bank, beige vloerkleed en verder is het huis heel licht en alle muren wit.
Ik zat zelf te denken aan een groentint. Maar ik wil geen lime, maar ook zeker niet te donker i.v.m. de vloer.
Overige accessoires en dingen aan de muur zijn allemaal neutraal / bruin.
Jullie nog tips?
Ik heb een donkere vloer, bruine bank, beige vloerkleed en verder is het huis heel licht en alle muren wit.
Ik zat zelf te denken aan een groentint. Maar ik wil geen lime, maar ook zeker niet te donker i.v.m. de vloer.
Overige accessoires en dingen aan de muur zijn allemaal neutraal / bruin.
Jullie nog tips?
maandag 12 augustus 2013 om 14:13
Wij hebben ook mosgroen gedaan, de kleur heet volgens mij "natuur". Het is een hele frisse groen die prima staat bij donkerbruine meubels. Je zou ook een beetje petrol achtige kleur kunnen doen (niet te donker).
Het hangt gewoon ook al van hoe de ruimte er uit ziet, of er veel lichtinval is en hoe donker je meubels echt zijn. Haal anders een wat staaltjes bij de bouwmarkt
Het hangt gewoon ook al van hoe de ruimte er uit ziet, of er veel lichtinval is en hoe donker je meubels echt zijn. Haal anders een wat staaltjes bij de bouwmarkt
maandag 12 augustus 2013 om 14:17
Wij zijn net verhuisd en hebben een muur zeegroen gemaakt, is echt heel mooi geworden. Vooral in combinatie met cremewitte gordijnen. Lijkt hier het meeste op: Www.dozenmaken.nl/catalogus/zeegroen-linnen/