Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
quote:Akakia schreef op 04 november 2012 @ 21:36:

[...]

Deze is zo raak (want ik besef nu dat ik eigenlijk vind dat ik er maar niet te lang bij stil moet staan) dat ik er tranen van in mijn ogen krijg.

Auw, je hebt gelijk!

Steph, dank. Heb je je divasjaal al omgehad?Dviasjaal heb ik nog niet omgehad, bewaar ik tot carnaval.
Dat is een lieve en oh zo ware opmerking, Sitka.

Heel veel sterkte met wat er ook is, Akakia.

Hier niets te melden op knutselgebied. Dus ik lees en kijk nog gewoon even lekker mee. Tekening had ik gisteren nog gezien, knap!

Fijne dag allemaal.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Jeeeeeeee! Ik heb veel gemist zie ik!

Was even een weekendje weg; kan ik meteen 6 pagina's bijlezen, hahaha! Welkom voor alle nieuwe knutselaars!

Zal straks nog wel bijlezen, wilde alleen ff laten weten dat ik nog leef
Jaaa Ikbenik leeft nog. Hoe was je weekendje?

Vandaag veel punikken. Zag bij een grote bloemen/planten/etc warenhuis ook wildbreien. Ik dacht dat is achterhaald......
Wildbreien? Is dat niet iets van een iets om een boom heen breien ofzo?

Hier van het weekend wel geknutseld en twee kettingen gemaakt. Ik moet nog een online-album aanmaken en er foto's van maken. Ook nog wat fimo-kralen gemaakt, maar bij mij worden het altijd fantasie kralen!

Verder zou ik wel meer willen knutselen en creatief bezig zijn, maar dat past gewoon niet in de week.
Hallon, wildbreien is idd om een boom heenbreien. Maar het kan ook om een paal of een bankje. Als je googled kom je hele rare opjecten tegen (huis, bus).

Fantasiekralen kunnen juist zeer mooi zijn Hallon.

Snel een online-album aanmaken!!
"...Ik dacht dat is achterhaald!"

Hoho! Wildbreien is vre-se-lijk hip hoor!!!

Mijn creatie hangt er nog steeds! (En is als enige boom in de buurt al helemaal 'winterklaar'! )

Ha wat gaaf Ibi, dat ie er nog steeds hangt! Super!
Thanx, EV!

Hoe is het met je boek...?

Ik zit erover te denken om ook een keer op een beurs of kraampje oid te gaan staan met wat zelfgemaakte dingetjes. Lijkt me wel leuk. Maar is nog in de 'mijmer-fase', haha, dus kan nog lang duren voordat 'uitvoeringsfase' aanbreekt.
Ikbenik, wat gaaf dat hij er nog steeds hangt. In veel buurten van NL zou het allang vernield zijn/weggehaald.
Ja, ik vind dat ook wel bijzonder, Steph!

Mss is de buurt toch niet zo slecht als ik dacht!

Nou heb ik 'm ook wel heel hoog vastgemaakt, dus impuls-vandalisten zullen behoorlijk wat moeite moeten doen. Je hebt wel een schaar/mes nodig om 'm er weer af te krijgen.

Volgens mij is hij wel wat 'afgezakt' (of dat er iemand dus aan getrokken heeft?), maar hij hangt nog redelijk netjes.

Mss dat ik 'm binnenkort (als het droog is) een beetje moet op gaan hijsen, met m'n laddertje. En mss wat verstevigingen aanbrengen.
Oh wat leuk dat breisel om die boom heen! Knap dat je dat kan!

Dat soort dingen maakt dat ik ook wil kunnen breien.

Hier rustig op knutselgebied, ik kom er doordeweeks gewoon niet aan toe om veel te doen. Vandaag wel mijn zelfgemaakte ketting en oorbellen om
Schrijfproject is helemaal klaar en ligt nu bij mijn uitgever (van eerste boek, over de kinderen). Spannendddd! Zo benieuwd wat hij ervan vindt en vooral: of het overkomt zoals ik het bedoel.

Vandaag jarig! Ik wil een glittertopic. Heb soort van glittertop aan, zelf feestelijk doen dan maar! Zelf slingers ophangen in je leven, toch? Ook dat gedaan trouwens, samen met EM. Het ziet er feestelijk uit. Erg leuk, ik hou ervan.

Bijna niet geslapen vannacht, ik hoop zo erg iets te horen van mijn kinderen. Ex belde wel al heel vroeg, heb niet opgenomen. Zo erg dat ik dit zo moet doen, maar hij heeft me zóveel pijn gedaan, niet alleen toen maar nog steeds.

Oh Ibi, is misschien die kerstmarkt in *naburige plaats* of in *mijn woonplaats* iets voor jou dan?
Gefeliciteerd, Elmervrouw!

Gefeliciteerd EV en uiteraard nog vele jaren (met veel knutsels).

Snjokorn en ik zullen vanmiddag een stukje taart eten.

En verder enorm spannend zeg dat boek wat nu bij de uitgever ligt. Hopelijk wordt het uitgebracht.
Gefeliciteerd, EV!!!

(Glitterige afbeelding! )

Lijkt me leuk; zo'n markt, alleen bij een 'kerst-markt' moet je toch aansluiten bij 'thema-kerst' lijkt me (?) en ik heb niks in glitter-groen-rood-Jezus-en-Maria-dennefris-ezel-stal-kitch-goud liggen...
Gefeliciteerd EV!

Verder weinig te melden hier. Man op zakenreis en ik heb vandaag een frustrerende bhjacht gedaan.
Dank jullie wel!!!
quote:ikbenik schreef op 07 november 2012 @ 14:58:

Lijkt me leuk; zo'n markt, alleen bij een 'kerst-markt' moet je toch aansluiten bij 'thema-kerst' lijkt me (?) en ik heb niks in glitter-groen-rood-Jezus-en-Maria-dennefris-ezel-stal-kitch-goud liggen... Als je het zou willen, heb ik evt. wel een mailadres voor je van degene die mij ervoor gevraagd heeft. Dan zou je dat kunnen vragen. Ik heb aan deze nog nooit meegedaan, dus ik kan je daar geen antwoord op geven.

Btw: in het gemeenschapshuis in mijn woonplaats, de dag erna, is ook iets van een kerst-in, en daar weet ik zeker van dat het niet kerstig hoeft te zijn. En daar hoef je ook niet eens een tafel te betalen, behalve als je voor meer dan vijf euro verkoopt (of zoiets).
EV, gefeliciteerd met je verjaardag.

Het kan nog net: EV van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Snjókorn falla, á allt og alla
O nee, te laat! En dan kan ik ook nog eens geen plaatjes plakken...

Maar wel heel erg gefeliciteerd EV!
quote:Elmervrouw schreef op 07 november 2012 @ 09:26:

Bijna niet geslapen vannacht, ik hoop zo erg iets te horen van mijn kinderen. Ex belde wel al heel vroeg, heb niet opgenomen. Zo erg dat ik dit zo moet doen, maar hij heeft me zóveel pijn gedaan, niet alleen toen maar nog steeds.

Wat kunnen exen toch verschrikkelijke eikels zijn. Sterkte!
quote:ikbenik schreef op 06 november 2012 @ 16:30:

"...Ik dacht dat is achterhaald!"

Hoho! Wildbreien is vre-se-lijk hip hoor!!!

Mijn creatie hangt er nog steeds! (En is als enige boom in de buurt al helemaal 'winterklaar'! )

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCRGXVV6.jpg[/img]WOW! Wat übercool! Ik zou willen dat de bomen hier dat hebben, het worden een beetje triestige staakjes zonder blad.
Ik ben begonnen aan mijn eerste quilt, niet gehinderd door enige kennis

Op de eerste foto zie je een stuk gras, een bloembed en een tuinpaadje. Maar eigenlijk vind ik de achterkant nog veel toffer

Foto1

Foto2

Nog minder dan een maand om het af te maken voor het Sinterklaas is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven