Konijn ziek

20-09-2015 20:51 52 berichten
Wij hebbend twee konijntjes, een koppel, en nu is het mannetje ziek. Een parasiet e.cuniculi

Het mannetje hebben wij uit de konijnenopvang gehaald toen hij zes maanden oud was. Hij is daar geboren. Hij is nu bijna drie jaar oud en dolverliefd op ons andere konijn, een vrouwtje van 4 jaar oud.

Vind het zo zielig dat hij nu zo ziek is; eet niet meer dus was al begonnen met dwangvoederen. Nu ook medicijnen voor de pijn, darmen en parasiet. Maar het beestje kan amper lopen.

Hoe lang ga je nog door?

Mijn dochter (7 jaar) is intens verdrietig en ik ook. Het idee dat het gauw over zou kunnen zijn..

Zo zielig ook voor het vrouwtje. Ze zal echt haar maatje missen.

En omdat ik een konijn alleen zielig vind, zal er snel een nieuw rammetje moeten komen maar daar moet ik nu echt nog niet aan denken.

Het is zo'n lieve knuffel. Mijn dochter kon niet meer stoppen met huilen en slaapt nu naast me op de bank.
anoniem_128190 wijzigde dit bericht op 20-09-2015 21:50
Reden: verkeerd woord
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het zo goed klikt tussen de konijntjes. En een voor jou en je dochtertje, het is ook verdrietig. Maar als ik dan lees dat je met je dochtertje naar begraafplekje bent geweest dan vind ik dat ook wel heel mooi om te lezen, zo leert je dochtertje ook met verdriet om te gaan.
Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven