Kosten aansluiting Gas
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:02
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:21
Je betaalt een vast bedrag per maand en eens per jaar wordt gekeken wat je exact hebt verbruikt. Je moet dan bijbetalen of je krijgt geld terug. Aan de hand van zo'n jaarafrekening wordt je nieuwe maandbedrag bepaald.
Maar je betaalt dus niet bij de eerste keer ineens een paar maanden vooruit.
Maar je betaalt dus niet bij de eerste keer ineens een paar maanden vooruit.
anoniem_125861 wijzigde dit bericht op 13-08-2011 10:29
Reden: spelfout
Reden: spelfout
% gewijzigd
zaterdag 13 augustus 2011 om 11:46
quote:Kate1980 schreef op 13 augustus 2011 @ 10:14:
Dankjewel.
Weten jullie hoe dat met de 1e nota zit dan? Wordt je dan gewoon (net als de andere rekeningen) per maand/kwartaal berekend of moet je een paar maanden vooruit betalen?
Ik betaal per 2 maanden, dus dat zou misschien nog kunnen. Maar geen máánden vooruit.
En je zult worden ingeschat, en pas na een jaar gaan ze dan kijken wat je werkelijk hebt verbruikt. Hou je meterstanden per maand bij, dan weet je zelf al of je zult moeten bijbetalen of terug krijgt.
Dankjewel.
Weten jullie hoe dat met de 1e nota zit dan? Wordt je dan gewoon (net als de andere rekeningen) per maand/kwartaal berekend of moet je een paar maanden vooruit betalen?
Ik betaal per 2 maanden, dus dat zou misschien nog kunnen. Maar geen máánden vooruit.
En je zult worden ingeschat, en pas na een jaar gaan ze dan kijken wat je werkelijk hebt verbruikt. Hou je meterstanden per maand bij, dan weet je zelf al of je zult moeten bijbetalen of terug krijgt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje