Kosten toilet

18-12-2010 15:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb boven geen toilet en wil graag een toilet laten inbouwen in de badkamer, daar waar nu de wasmachine staat. Ik heb gezien dat de hangcombinatie zo'n 300 euro kost, heeft iemand een idee wat het zou kosten omdat door iemand er in te laten zetten?
Ergens tussen de 50 euro ne 1000 euro. Is geheel afhankelijk wie het doet en wat er gedaan moet worden aan omleggen van leidingen ed.
Ligt er aan of je een afvoer hebt,of dat die nog gekapt moet worden in de beton.

Verder ligt het aan wat voor aansluitingen je wilt,en of er tegels gaan sneuvelen en vervangen moeten worden(en dus eventueel nog bij te bestellen zijn)
Je wasmachine heeft een afvoer van 5cm doorsnee. Dat is voor je toilet echt te weinig. Zonder shredder heb je n afvoer van, uit mn hoofd, een 15 cm nodig, die naar beneden getrokken moet worden..dus ik hoop dat je t red met die 1000 euri...
O, dat valt best tegen. Ik had zelf zo'n 500 euro in mijn hoofd.
Ik vind het zo tegen vallen nu, elke nacht uit mijn lekker opgewarmde bedje die ijzige kou in en dan ook nog helemaal naar beneden toe.
Je hebt ook wc's die, heel fijn, de boel verkruimelen. Geloof dat die op een kleine pijp kan.
quote:nadja174 schreef op 18 december 2010 @ 16:07:

Ik vind het zo tegen vallen nu, elke nacht uit mijn lekker opgewarmde bedje die ijzige kou in en dan ook nog helemaal naar beneden toe. Je kunt ook een emmer naast je bed zetten, Scheelt je een hele hoop kosten!
Achter elke deur een sani-broyeur.

Gadverdamme, wat een vies woord vind ik dat zeg. Maar die kan in elk geval zo op de aan- en afvoer van je wasmachine.
quote:_Strawberry86_ schreef op 18 december 2010 @ 16:11:

[...]

Je kunt ook een emmer naast je bed zetten, Scheelt je een hele hoop kosten!Heb jij dat ook? Voordat ik ergens aan begin, wil ik altijd ervaringen lezen.
Ik hoef 's nachts nooit Misschien daar eens op trainen ipv een toilet kopen haha?!

Maar nee, zo'n sanibroyeur heeft een kennis van mij ook en het werkt super. Ze hebben alleen afgesproken op dat toilet alleen te plassen en dun wc-papier te gebruiken.
quote:tuffers schreef op 18 december 2010 @ 16:31:

Ik hoef 's nachts nooit Misschien daar eens op trainen ipv een toilet kopen haha?!

Maar nee, zo'n sanibroyeur heeft een kennis van mij ook en het werkt super. Ze hebben alleen afgesproken op dat toilet alleen te plassen en dun wc-papier te gebruiken.Nee dat is niets voor mij.
quote:nadja174 schreef op 18 december 2010 @ 16:54:

[...]

Nee dat is niets voor mij.Wat is niets voor jou?
quote:nadja174 schreef op 18 december 2010 @ 16:07:

Ik vind het zo tegen vallen nu, elke nacht uit mijn lekker opgewarmde bedje die ijzige kou in en dan ook nog helemaal naar beneden toe.

Zet een chemisch toilet op je badkamer..

Of een plas emmer ....van de kampeerwinkel...

kost een stuk minder!
quote:Suze02 schreef op 18 december 2010 @ 16:56:

[...]

Wat is niets voor jou?Dat je alleen kan plassen en dun papier gebruiken. Ik wil er ook op kunnen poepen.
quote:nadja174 schreef op 18 december 2010 @ 17:03:

[...]

Dat je alleen kan plassen en dun papier gebruiken. Ik wil er ook op kunnen poepen.

Dat kan ook gewoon.

Zie bijv. hier

17) Op een feestje hoorde ik dat je voor zo’n broyeur speciaal toiletpapier nodig hebt en dat je er alleen maar een plasje op mag doen. Klopt dat?

Nee hoor dat klopt niet. De toiletten en ook de losse broyeurs welke wij leveren kunnen zelfs tot een halve rol normaal toiletpapier en daarbij de grootste ontlasting verwerken.
Wij hebben ook een broyeur. Plassen, poepen, gewoon toiletpapier, het kan allemaal.

Het was voor ons de oplossing, enige nadeel is wel dat het ding herrie maakt als iemand midden in de nacht aan het doorspoelen is. Verder moet je goed opletten dat er niet iets anders dan toiletpapier doorheen gaat, geen vochtige doekjes bijvoorbeeld.
quote:Nikkie79 schreef op 18 december 2010 @ 17:33:

[...]

Dat kan ook gewoon.

Zie bijv. hier

17) Op een feestje hoorde ik dat je voor zo’n broyeur speciaal toiletpapier nodig hebt en dat je er alleen maar een plasje op mag doen. Klopt dat?

Nee hoor dat klopt niet. De toiletten en ook de losse broyeurs welke wij leveren kunnen zelfs tot een halve rol normaal toiletpapier en daarbij de grootste ontlasting verwerken.Ok, maar net postte iemand dat ze er alleen in plassen en dun papier gebruiken, misschien is dat een ander systeem. Ik zal eens even gaan lezen op de site van sani broyeur. Had de term weleens gehoord, maar nooit goed opgelet tijdens de reclame, het klinkt wel vies ja!
quote:Guinevieve schreef op 18 december 2010 @ 17:36:

Wij hebben ook een broyeur. Plassen, poepen, gewoon toiletpapier, het kan allemaal.

Het was voor ons de oplossing, enige nadeel is wel dat het ding herrie maakt als iemand midden in de nacht aan het doorspoelen is. Verder moet je goed opletten dat er niet iets anders dan toiletpapier doorheen gaat, geen vochtige doekjes bijvoorbeeld.Dat is zeker een nadeel, want de badkamer zit naast mijn zoon zijn slaapkamer en hij wordt erg snel wakker en moeilijk weer in slaap. Hoe heftig is het geluid, te vergelijken met?
Ik zou echt kijken wat het kost om een gewone afvoer voor de wc te maken. Vind zo'n sanibroyeur echt zoiets vreselijks! Het idee dat dat ding ooit kapot gaat of verstopt, jak! Daarbij maakt het echt een takkeherrie! Zit je 's nachts echt niet op te wachten...

Wij hebben heel veel huizen bekeken toen we nog op huizenjacht waren, maar zo'n vermaler was echt een no-no!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven