kpn of upc
donderdag 3 februari 2011 om 09:57
hele suffe vraag, maar ik zit met tv en internet al jaren bij UPC.
nu las ik dat KPN toch wel een stuk goedkoper is, of dat echt zo is of ze dat enkel doen lijken wil ik dus via deze manier ff uitvinden
ik vraag me dan ook een aantal dingen af. kpn internet gaat niet via de kabel. dat aanleggen enz betaal je daar voor of is dat service? en hoe zit het met de kwaliteit?
hoop dat mensen ervaring hebben hiermee!
nu las ik dat KPN toch wel een stuk goedkoper is, of dat echt zo is of ze dat enkel doen lijken wil ik dus via deze manier ff uitvinden
ik vraag me dan ook een aantal dingen af. kpn internet gaat niet via de kabel. dat aanleggen enz betaal je daar voor of is dat service? en hoe zit het met de kwaliteit?
hoop dat mensen ervaring hebben hiermee!
donderdag 3 februari 2011 om 10:03
donderdag 3 februari 2011 om 10:04
Wij hebben UPC. Tv, internet en telefoon. Bellen naar gewone nummers is gratis, naar mobiel is niet zo heel duur. Ik heb de wereld aan zenders. Je kan héél lang zappen
We hebben ook zo'n mediabox, dus opnemen kan ook. Het is heel uitgebreid iig, en ik dacht dat we tegen de 50 euro per maand betalen. Weet ik niet zeker, vriend betaald dat.
Ik zou zelf geen zaken meer doen met KPN.
We hebben ook zo'n mediabox, dus opnemen kan ook. Het is heel uitgebreid iig, en ik dacht dat we tegen de 50 euro per maand betalen. Weet ik niet zeker, vriend betaald dat.
Ik zou zelf geen zaken meer doen met KPN.
donderdag 3 februari 2011 om 10:27
waar je dan wel een paar euro voor betaald ivm het 0900 nummer
ik heb ook verder geen klachten over upc, maar als het ergens anders net zo goed kan maar dan goedkoper dan vind ik dat toch iets om overna te denken.
al vraag ik me dus af of het bij kpn net zo goed is.....
en dat is dus ook mijn vraag.
ik heb ook verder geen klachten over upc, maar als het ergens anders net zo goed kan maar dan goedkoper dan vind ik dat toch iets om overna te denken.
al vraag ik me dus af of het bij kpn net zo goed is.....
en dat is dus ook mijn vraag.
donderdag 3 februari 2011 om 10:57
Ik heb vanmorgen een KPN allergie opgelopen. Wat een waardeloze service! Twee uur lang lopen bellen met ze, geen stap verder gekomen. Ik heb zojuist besloten al mijn contracten bij KPN op te zeggen.Bellen ga ik voortaan doen via mijn kabelaar. Daaag KPN! Tot nimmer meer.
Deze reactie is misschien niet zo zinvol voor jou MissPhoebe, maar ik kan even niet anders nu ik de letters van KPN voorbij zien komen.
Wat ik in ieder geval wil zeggen is: service, ook heel belangrijk!
Deze reactie is misschien niet zo zinvol voor jou MissPhoebe, maar ik kan even niet anders nu ik de letters van KPN voorbij zien komen.
Wat ik in ieder geval wil zeggen is: service, ook heel belangrijk!
donderdag 3 februari 2011 om 11:10
Ik heb al een tijd KPN: gratis bellen naar vaste nummers, interactieve tv (met harddisk) en internet. Internet en telefoon bevalt goed. Tv minder, op zich ruim voldoende zenders maar kastje (harddisk) werkt traag met zappen. Vind ik erg irritant. Verder wel erg handig met ' live pauzeren' enz.
Ik wilde het opzeggen maar toen kreeg ik ¤15 korting per maand. Nu ruim een jaar laten heb ik dat nog steeds. Dus ik blijf want overstappen naar UPC kan in deze regio niet. Wel Ziggo maar die is duurder. En ik vond bij Ziggo de aanschaf van de harddiskrecorder erg prijzig.
Aanleg kon ik zelf, erg makkelijk en draadloos internet waar we makkelijk met 3 pc/laptops tegelijk op kunnen.
Ik wilde het opzeggen maar toen kreeg ik ¤15 korting per maand. Nu ruim een jaar laten heb ik dat nog steeds. Dus ik blijf want overstappen naar UPC kan in deze regio niet. Wel Ziggo maar die is duurder. En ik vond bij Ziggo de aanschaf van de harddiskrecorder erg prijzig.
Aanleg kon ik zelf, erg makkelijk en draadloos internet waar we makkelijk met 3 pc/laptops tegelijk op kunnen.
donderdag 3 februari 2011 om 11:23
Wij zijn juist deze maand van KPN overgestapt op UPC. De reden is dat wij een betere internet verbinding wilde. De prijzen waren net zo duur (echt identiek), alleen moesten we bij KPN Euro 99 betalen voor aansluitingskosten. Terwijl we daar dus al klant zijn! Gebeld, langs geweest in de winkel, nee: deze kosten blijven staan. Nu UPC en totnogtoe helemaal blij mee!
Volg je hart. Dat klopt.
donderdag 3 februari 2011 om 13:22
guinevievre, daar heb ik juist wel wat aan.
ik wil evetueel alleen overstappen als iets net zo goed is
maar dus wel goedkoper.... service hoort daar ook bij vind ik
pink ik heb nu internet van upc dus via de kabel (toch? ben echt niet goed in die dingen) dus dan moet het idd. aangelegd worden. daar dok je dus wel flink voor? want dat zetten die grapjassen er niet bij...
en de internetverbinding van kpn is dus k** met peren??
d8 ik al.......... nou ja dan stap ik niet over.....
ik wil evetueel alleen overstappen als iets net zo goed is
maar dus wel goedkoper.... service hoort daar ook bij vind ik
pink ik heb nu internet van upc dus via de kabel (toch? ben echt niet goed in die dingen) dus dan moet het idd. aangelegd worden. daar dok je dus wel flink voor? want dat zetten die grapjassen er niet bij...
en de internetverbinding van kpn is dus k** met peren??
d8 ik al.......... nou ja dan stap ik niet over.....
donderdag 3 februari 2011 om 16:36
Kpn is niets goedkoper dan Upc.
Merk wel dat ieder zijn eigen mening heeft nav ervaringen.
Wij hebben dus hele slechte ervaring met upc en sinds een jaartje over naar kpn en dat is voor ons een hele opluchting.
MAAR ik blijf erbij...het is gewoon persoonlijke ervaring, maar voor de prijs hoef je niet over te stappen
Merk wel dat ieder zijn eigen mening heeft nav ervaringen.
Wij hebben dus hele slechte ervaring met upc en sinds een jaartje over naar kpn en dat is voor ons een hele opluchting.
MAAR ik blijf erbij...het is gewoon persoonlijke ervaring, maar voor de prijs hoef je niet over te stappen
donderdag 3 februari 2011 om 18:42
ja, net gedaan (na het lezen van jouw bericht )
maar daar staat niet tv en internet.
snap het niet helemaal want beetje on overzichtelijk, maar upc en kpn liggen qua prijs erg dicht bij mekaar.
die 35 E was basis tv (dus geen digitale zenders) en basis internet. bovendien moet dat denk ik via een tel. lijn, die heb ik niet want geen vaste telefoonlijn.
Denk dus dak maar bij UPC blijf.....
nog ff een vraagje, ik heb nu digitaal royaal met dvr, dat kan je toch via de tv wijzigen als je dat anders wil? ben vergeten hoe dat moet. weet iemand dit?
maar daar staat niet tv en internet.
snap het niet helemaal want beetje on overzichtelijk, maar upc en kpn liggen qua prijs erg dicht bij mekaar.
die 35 E was basis tv (dus geen digitale zenders) en basis internet. bovendien moet dat denk ik via een tel. lijn, die heb ik niet want geen vaste telefoonlijn.
Denk dus dak maar bij UPC blijf.....
nog ff een vraagje, ik heb nu digitaal royaal met dvr, dat kan je toch via de tv wijzigen als je dat anders wil? ben vergeten hoe dat moet. weet iemand dit?