Krassen op de vloer
maandag 10 september 2018 om 10:05
Nou, ik ken twee gezinnen die deze vloer ook hebben en ik zou echt gaan huilen als mijn vloer er zo uit zou zien. Hoort bij deze vloeren. Ze zijn nu ook helemaal in. Ik begrijp het niet want ik vind ze sowieso lelijk. Maarja.....daar heb je niets aan. Ik zou contact opnemen met degene die de vloer erin heeft gemaakt.
maandag 10 september 2018 om 10:28
Mijn vriendin huilt ook. Ze heeft er effen lichtgrijze vloer. Na vijf maanden zitten er al krassen op en die haren.... iedere dag stofzuigen. Pfff.Kim76 schreef: ↑10-09-2018 10:05Nou, ik ken twee gezinnen die deze vloer ook hebben en ik zou echt gaan huilen als mijn vloer er zo uit zou zien. Hoort bij deze vloeren. Ze zijn nu ook helemaal in. Ik begrijp het niet want ik vind ze sowieso lelijk. Maarja.....daar heb je niets aan. Ik zou contact opnemen met degene die de vloer erin heeft gemaakt.
Blij met mn houten vloer.
Sorry TO, heb je niks aan.
Volgens mij is het accepteren en zware krassen kan je een keer professioneel laten behandelen
maandag 10 september 2018 om 10:31
Kennissen die net een nieuwe gietvloer hebben laten leggen hebben er ook al dikke beschadigingen in. Bord dat van tafel viel, kind met een speelgoedje.. Ik zou hebben ingeschat dat het daar tegen moest kunnen. Doordat hun vloer alleen aan de oppervlakte gekleurd is zie je het ook nog eens extra goed. Begreep van hen dat je wel een klein beetje van dat spul op kleur kunt laten mengen om af en toe de ergste plekken bij te laten werken, misschien is dat een optie. Vrees alleen dat het niks helpt om beschadigingen in de toekomst te voorkomen. Misschien een groot vloerkleed?
maandag 10 september 2018 om 10:36
Het was een grapje.
Maar goed, krassen op een gietvloer zijn een bekend probleem, het is zeker geen statische vloer. Maar op houten vloeren trouwens ook. Mijn moeder was altijd bezig met krassen op haar houten vloer, lag continu met een flesje was op de grond!
maandag 10 september 2018 om 14:22
Woonbeton schijnt krasvast te zijn.Moosforhappines1988 schreef: ↑10-09-2018 12:51Wij willen heel graag een gietvloer in onze keuken maar twijfel toch wel beetje na alle negatieve verhalen. Maar ik vind ze echt super mooi!
Volgens mij zou je er opnieuw een laag overheen kunnen doen?
https://www.vloeren-net.nl/vloeren/gietvloeren/
“Don’t look back – you’re not going that way.”