Kristallen klompjes?

08-08-2011 20:58 13 berichten
Ik woon in het buitenland, en ga ff op bliksembezoek in NL. Schoonmama wil graag dat ik kristallen klompjes voor haar meeneem. Ik heb werkelijk geen tijd om dagen in allerlei toeristische winkels te kijken of ik ze misschien kan vinden.

Wie weet waar ik kristallen klompjes kan kopen/bestellen?

Met googlen kan ik alleen DIT vinden (minimum afname 12 stuks!!)
Alle reacties Link kopieren
Je zou denken dat je alles wat met klompen te maken heeft juist in NL aan kan schaffen. Bedoelt ze soms Swarovski (of zoiets?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja, dat denk ik. Schoonmama heeft er ooit 1 gekocht, en wil nog 2 klompjes. Tuurlijk moet je die ergens in NL kunnen vinden, maar waar??
Waar in Nederland ga je heen? Kan me zo voorstellen dat ze het in toeristenplekken als de Zaanse Schans, centrum Amsterdam, Delft etc wel hebben?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, schoonmoeder woont ook in het buitenland? Of woont ze in Nl?
Schoonmama woont ook in het buitenland. Nou, ik ga voor mijn rust naar NL (ik ga ook alleen, zonder aanhang), en wil indien mogelijk dingen als de zaanse schans vermijden, brrrr. Een keer sjoppen in A'dam, vooruit. Ik zit bij familie, in het Gooi of in de Achterhoek. Maar heb echt geen zin en/of energie in winkel in, winkel uit.
Misschien kun je contact opnemen met deze winkel in Amsterdam, als zij het niet hebben kunnen ze je misschien verder helpen? http://www.kristalhuis.nl/
Of hierheen bellen: http://www.woodenshoes.com/Producten/Souvenirs.aspx
Verkopen die die lelijkheid niet op Schiphol? Kom je met het vliegtuig naar NL?
Cool, bedankt voor de links, ga er achteraan!!

Die zooi is vast wel op Schiphol, maar wilde de aankoop ervan niet tot de terugreis uitstellen
Je kunt toch ook als je aankomt kijken wat ze hebben op Schiphol? Je loopt dan toch door de vertrekhal naar de bagageband?
Oh ja, helemaal niet aan gedacht
en als je in de komende weken vliegt duurt het toch wel even voordat je bagage er is dus je hebt toch wel wat tijd te doden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven