Kruideniers 'kastje'?

06-07-2009 13:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wat ik bedoel?

We zijn vorige week bij Kids Factory in Breda geweest om ideeën op te doen voor onze aankomende babykamer.

In de winkel zagen we toen een klein 'kastje/wandrek' staan, met 3 of 4 vakken naast elkaar. Aan de voorkant liepen de plankjes schuin naar voren, er zat een strookje schoolbordverf op waar je met krijt wat op kon schrijven.

Ben daar vergeten te vragen hoe het precies heet.

We willen op marktplaats zoeken naar zoiets 2e hands of zelf maken, maar dan is een afbeelding wel prettig.

Maar ik weet dus niet goed hoe het heet en kan daarom ook niet echt naar afbeeldingen zoeken.

Het deed me denken aan iets wat vroeger bij een kruidenier werd gebruikt en waar suiker ofzo uit werd geschept.
Grutterskast?
Hetgeen ik bedoel lijkt op het middenstuk van zo'n grutterskast, met die vakken dus, maar is een 'meubel/kastje/wandrek' op zichzelf.

Dus als iemand weet hoe dat heet of er een afbeelding van heeft, graag!
Bedoel je dit?

Het heet een guttersrek of -bak.

Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Oh! Naja ik heb je op weg geholpen
Ja! Zoiets bedoel ik.

Ik ga meteen internet afstruinen voor een mooie afbeelding, kan ik vriendlief aan het werk zetten (maar misschien kan ik het ook wel zelf!)

Super, bedankt!
Ik zou zeggen: kijk eerst eens op marktplaats. Vaak is dat goedkoper dan zelf materialen kopen en het in elkaar knutselen. Kun je er altijd nog een nieuw kleurtje aan geven!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
op MP staan er behoorlijk veel, en niet duur!

edit: mosterd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven