kun je een leren bank verven?

dinsdag 15 september 2009 om 19:58
Ik heb een bruine leren bank, hij is op zich nog heel goed maar ik zou graag een zwarte bank willen. Nu heb ik wel eens gehoord van middelen waarmee je leer kunt verven, maar welke middelen zijn dat, houdt het goed of begint het al snel af te bladderen, moet je dat erop spuiten of insmeren? Wie heeft ervaring met het verven van een leren bank? Als de kans op mislukking namelijk groot is, denk ik dat ik er maar niet aan begin.
dinsdag 15 september 2009 om 20:06
Het kan.
Het wordt gedaan door bedrijven. Ze halen je bank op, en brengen hem in een ander kleurtje weer terug. Het resultaat is een beetje alsof het geen echt leer is, maar kunststof. En het is bijna even duur als een nieuwe bank.
Mijn moeder heeft het eens laten doen en binnen twee jaar alsnog de stoel weggedaan.
Het wordt gedaan door bedrijven. Ze halen je bank op, en brengen hem in een ander kleurtje weer terug. Het resultaat is een beetje alsof het geen echt leer is, maar kunststof. En het is bijna even duur als een nieuwe bank.
Mijn moeder heeft het eens laten doen en binnen twee jaar alsnog de stoel weggedaan.