Kunstenaar gezocht!
donderdag 5 september 2013 om 09:24
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar een kunstenaar of kunstenares. Hij/zij schildert mensen vaak als gezette personen die bv gezellig met z'n allen aan tafel zitten. Het lijkt dan op een chaotisch diner.
Goh, ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben .
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Op google leverden de termen kunstenaar chaotisch diner niets op.
Goh, ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben .
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Op google leverden de termen kunstenaar chaotisch diner niets op.
donderdag 5 september 2013 om 11:37
quote:imkelovessnoepjes schreef op 05 september 2013 @ 11:07:
Of bedoel je gerdine duijsens? Die andere zijn namaak volgens mij
Ik was op zoek naar die naam.
Het is te walgelijk voor woorden: een kunstenaar zoekt jarenlang naar een eigen stijl, en timmert jarenlang aan de weg. Wanneer ze succesvol is, komt er zo'n na-aper die de schilderijen voor veel minder geld namaakt. Ja, natuurlijk kan zij het goedkoper doen.
Ik vind het jammer dat het zomaar kan, en ik persoonlijk zou nooit zo'n nepschilderij aan de muur willen hebben.
Of bedoel je gerdine duijsens? Die andere zijn namaak volgens mij
Ik was op zoek naar die naam.
Het is te walgelijk voor woorden: een kunstenaar zoekt jarenlang naar een eigen stijl, en timmert jarenlang aan de weg. Wanneer ze succesvol is, komt er zo'n na-aper die de schilderijen voor veel minder geld namaakt. Ja, natuurlijk kan zij het goedkoper doen.
Ik vind het jammer dat het zomaar kan, en ik persoonlijk zou nooit zo'n nepschilderij aan de muur willen hebben.
donderdag 5 september 2013 om 11:37
donderdag 5 september 2013 om 11:52
quote:jules schreef op 05 september 2013 @ 11:43:
Heb net even de verschillende genoemnde sites bezocht en die van Gerdine Duijsens, maar dat prijsverschil vind ik wel echt gigantisch! Dat kan m toch niet meer zitten in dat de één de ander na-aapt?
Punt is dat het ontwikkelen van zo'n stijl vaak jaren kost.
En ik bedoel echt járen.
Eerst naar de kunstacademie, en dan jaren sappelen en niet rond kunnen komen en proberen jezelf er tussen te wringen (en natuurlijk gaat het niet altijd zo, maar vaak wel)
En dan heb je iets, en het begint te lopen en dan gaat een ander mooi met jouw idee aan de haal.
En terwijl jij dan nog je studieschuld aan het afbetalen bent loopt een ander binnen op goedkope kopieën, jouw stijl raakt uit de mode en dan moet je nog maar net zien of je met iets anders weer succes hebt.
Dáárom zijn schilderijen duur.
Heb net even de verschillende genoemnde sites bezocht en die van Gerdine Duijsens, maar dat prijsverschil vind ik wel echt gigantisch! Dat kan m toch niet meer zitten in dat de één de ander na-aapt?
Punt is dat het ontwikkelen van zo'n stijl vaak jaren kost.
En ik bedoel echt járen.
Eerst naar de kunstacademie, en dan jaren sappelen en niet rond kunnen komen en proberen jezelf er tussen te wringen (en natuurlijk gaat het niet altijd zo, maar vaak wel)
En dan heb je iets, en het begint te lopen en dan gaat een ander mooi met jouw idee aan de haal.
En terwijl jij dan nog je studieschuld aan het afbetalen bent loopt een ander binnen op goedkope kopieën, jouw stijl raakt uit de mode en dan moet je nog maar net zien of je met iets anders weer succes hebt.
Dáárom zijn schilderijen duur.