Kunstgras op balkon of andere tips?!

20-07-2010 10:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag kunstgras leggen op mijn balkon maar dan niet die saaie donkere groene kleur. Ik zie op internet bv ook limegroen, dat lijkt me wel lekker fris maar ik zie het nergens in winkels bij tuincentra oid. Heeft iemand tips? Andere tips om mijn balkonvloer te vervraaien zijn ook welkom!! een rietachtige mat zou ook nog kunnen. Het is vrij inpandig maar er komt wel een beetje regen binnen dus het moet tegen vocht kunnen. Ben benieuwd of jullie leuke tips hebben!
.
Ik heb een plastic mat op het balkon liggen. Zie foto:

Zijn er in vele maten en kleuren, zie hier en hier. Makkelijk uitkloppen als er vuil op ligt en ze kunnen goed tegen wat regen.
Wij hadden van die hardhouten tuintegels 50x50 cm.

2 bloembakken er op met canna's en het leek net een tropisch terrasje!

Vlonders blijf ik het mooist vinden. Kunstgras spuuglelijk.
Ik heb tuintegels van 30x30 erop, (en een paar op maat gezaagd, zo gebeurd), staat netjes en zonnig.

Daarop een paar bloembakken en ik zit heerlijk in het groen.

En het voelt natuurlijk aan, ik ben niet zo van de plastic spullen.
laatst zag ik ergens oranje gras ( WK gras )
Vlonders of iets van planken en dat zelf op een frame schroeven. Vind ik zelf ook het mooist en het beste voor de regen. Op dat gras blijft het denk langer liggen en erin. Bij vlonders kan het er doorheen en naar de regenpijp toe. Verder wat bloembakken ophangen. Ik heb zelfs pompoenen op mijn balkon.. Of heb je wel al plantjes en bloemetjes enzo? Misschien ergens en spiegel(tje) ophangen. Ik heb ook een zon van steen aan de muur hangen en wat tuingereedschap. Een tafeltje met een kleedje erover en een kussen in het bankje/de stoel toen ook gelijk al erg gezellig. Olielampje op tafel..

Ik heb vorig jaar bij ikea zo'n buiten kast van staal gekocht. Wat plantjes, lantaarntjes en een gietertje op de planken. Aan de achterkant van het rek groeit klimop.

Nou hoop dat je er wat aan hebt.. Bakjes op de regenpijp heb ik trouwens ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven