Kussensloop voor Martorp kussen van Ikea

05-02-2014 22:35 5 berichten
Ik heb jaren geleden een cilindervormig Martorp kussen gekocht (80x20cm) bij Ikea. Heb er 2 kussenslopen voor en eentje is echt aan vervanging toe. Op de site van Ikea heb ik dit kussen en slopen ervoor nooit kunnen vinden dus volgens mij ging het uit de collectie.

Ik kan alleen slopen vinden van ¤25/¤60 wat ik echt veel te veel vind voor een kussensloop. Weet iemand misschien een winkel/site waar ik deze maat goedkoper zou kunnen kopen/bestellen?
Alle reacties Link kopieren
Zelf naaien? Of als je dat niet zelf kan: stof kopen en een buurvrouw lief aankijken of naar de Turkse kleermaker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is zelf maken een optie? Of ken je iemand die goed overweg kan met een naaimachine?

Ik ben er heel erg goed in maar als ik arbeidsloon zou rekenen kom je ook minstens op ¤ 25 Voor alleen materiaal zou je op ongeveer een tientje komen.

Ik maak toevallig al ons beddengoed zelf. Heb ik tenminste iets wat ik echt mooi vind.
Het ziet er simpeler uit dan de kleertjes die ik vroeger maakte voor mijn barbies Misschien we leuk om eens te proberen er zelf een te maken.
als de oude sloop aan vervanging toe is, kan je die helemaal los halen om er een patroon van te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven