kwaliteit rieten boodschappentas
donderdag 5 september 2013 om 07:04
Ik overweeg een rieten boodschappentas te aanschaffen, ben die plastic tassen beu, vergeet ze altijd waardoor ik er weer een moet kopen bij de kassa, en heb er intussen honderden.
Maar ik vraag me af, is het wel stevig zo'n tas, er gaan ook zware boodschappen in en het gewicht zit op de hengsels.
Is er een bepaald merk dat kwaliteit garandeerd?
Want wil niet elk kwartaal een ander hoeven kopen.
Alvast bedankt.
Maar ik vraag me af, is het wel stevig zo'n tas, er gaan ook zware boodschappen in en het gewicht zit op de hengsels.
Is er een bepaald merk dat kwaliteit garandeerd?
Want wil niet elk kwartaal een ander hoeven kopen.
Alvast bedankt.
donderdag 5 september 2013 om 07:19
Als je die plastic dingen altijd vergeet, zal dat dan niet ook gebeuren met die rieten tas?
Ik heb er zelf geen, maar ik heb altijd van die stoffen, opvouwbare tasjes in mijn handtas zitten. Sta nooit zonder tas bij de supermarkt maar goed, daar kan niet zoveel in.
Is zo'n boodschappenkarretje niks? Of ga je op de fiets?
En volgens mij kan zo'n rieten tas best veel houden. De handvatten zitten erin mee gevlochten volgens mij dus dat is wel stevig.
Ik heb er zelf geen, maar ik heb altijd van die stoffen, opvouwbare tasjes in mijn handtas zitten. Sta nooit zonder tas bij de supermarkt maar goed, daar kan niet zoveel in.
Is zo'n boodschappenkarretje niks? Of ga je op de fiets?
En volgens mij kan zo'n rieten tas best veel houden. De handvatten zitten erin mee gevlochten volgens mij dus dat is wel stevig.
donderdag 5 september 2013 om 07:54
Een karretje is geen optie, ik haal boodschappen met de auto.
Ik denk dat ik een grote tas niet vergeet, die hangt/staat in de hal. Plastic tasjes moffel ik weg..
Een katoenen is indd stevig, maar die heeft mijn moeder en heb altijd het idee dat een rieten tas net iets vlotter is.
Ik vind die van twenty violets heel leuk en nog mooi ook, maarja voor dat geld wil ik er wel een waar ik jaren mee doe.
Hebben de oil en vinegar ook een online shop? Ga ik googlen.
Ik denk dat ik een grote tas niet vergeet, die hangt/staat in de hal. Plastic tasjes moffel ik weg..
Een katoenen is indd stevig, maar die heeft mijn moeder en heb altijd het idee dat een rieten tas net iets vlotter is.
Ik vind die van twenty violets heel leuk en nog mooi ook, maarja voor dat geld wil ik er wel een waar ik jaren mee doe.
Hebben de oil en vinegar ook een online shop? Ga ik googlen.
donderdag 5 september 2013 om 08:05
http://www.dille-kamille.nl
alsjeblieft!
alsjeblieft!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 5 september 2013 om 08:25
Ik heb een paar juten tassen, gewoon te koop bij de supermarkt, in ieder geval bij de AH. Superstevig, milieuvriendelijk, klein op te vouwen en goed aan je fietsstuur te hangen. En goed schoon te maken. Linnen tasjes vind ik persoonlijk te klein en de dunne lange hengsels 'snijden' nogal in mijn schouder.
donderdag 5 september 2013 om 08:35
Ik heb -in plaats van riet- jarenlang een boodschappentas van Kitsch Kitchen tafelzeil gehad, heeft het zeker 8-10 jaar gehouden. Tot het hengsel op een mooie zomerdag een keer knapte, natuurlijk toen de tas vol zat
Nu heb ik al heel wat jaren een -heel iets minder hysterisch gekleurd- alternatief van plastic, ik kan geen plaatje plakken, maar het is op deze pagina de 'tas verdura'. Ik heb 'm overigens niet bij KK gekocht.
Standaard één in de hal en standaard één opgevouwen in mijn fietstas. Ik krijg vaak complimenten van wildvreemden op straat, dat is best leuk
Nu heb ik al heel wat jaren een -heel iets minder hysterisch gekleurd- alternatief van plastic, ik kan geen plaatje plakken, maar het is op deze pagina de 'tas verdura'. Ik heb 'm overigens niet bij KK gekocht.
Standaard één in de hal en standaard één opgevouwen in mijn fietstas. Ik krijg vaak complimenten van wildvreemden op straat, dat is best leuk
donderdag 5 september 2013 om 08:44
Die plastic blauwe tas met gaatjes hieronder heb ik ook vaak gebruikt.
https://www.google.nl/sea ... 0CEgQsAQ&biw=1422&bih=976
Is in de auto handig.
Of een paar opvouwbare kratjes?
Plastic heeft weer als voordeel dat je het kunt afspoelen, als er een toetje in je tas is ontploft bijv.
https://www.google.nl/sea ... 0CEgQsAQ&biw=1422&bih=976
Is in de auto handig.
Of een paar opvouwbare kratjes?
Plastic heeft weer als voordeel dat je het kunt afspoelen, als er een toetje in je tas is ontploft bijv.
donderdag 5 september 2013 om 09:30
Ik heb deze tasjes voor 1 euro bij de blokker. Zorg gewoon dat er altijd 1 in mijn tas zit. Ideaal vind ik het.
http://t2.gstatic.com/ima ... PHPV3R91YLMeAOrC6WPbnKCqP
http://t2.gstatic.com/ima ... PHPV3R91YLMeAOrC6WPbnKCqP
donderdag 5 september 2013 om 09:52
quote:momodoe schreef op 05 september 2013 @ 07:54:
Ik denk dat ik een grote tas niet vergeet, die hangt/staat in de hal. Plastic tasjes moffel ik weg..Ik leg die jute tassen gewoon standaard in de kofferbak van mijn auto, na het opruimen van de boodschappen, dan heb ik die altijd mee. En voor de kleine boodschapjes op de fiets heb ik idd altijd een opgevouwen tasje in mijn handtas.
Ik denk dat ik een grote tas niet vergeet, die hangt/staat in de hal. Plastic tasjes moffel ik weg..Ik leg die jute tassen gewoon standaard in de kofferbak van mijn auto, na het opruimen van de boodschappen, dan heb ik die altijd mee. En voor de kleine boodschapjes op de fiets heb ik idd altijd een opgevouwen tasje in mijn handtas.