Lampe Berger verspreider tips gezocht

30-07-2012 13:50 58 berichten
Omdat ik de Lampe Berger verspreider van Rosina Wachtmeister zo gaaf vind heb ik een bod gedaan op MP en... de aanbiedster gaat akkoord met mijn bod van 30 euro. Het exemplaar schijnt zgan te zijn dus dan lijkt me dit een mooie koop.

Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).

Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??

Bedankt albast voor het reageren.
Ratteke, ik ben dol op patchoulie. Goede tip dus van jou!
Tickel, de Paris chic klinkt als een a la Chanel 5 geur. Ruikt het ook zo??
Lelietje: natte was? Klinkt wellicht gek maar ik vind was zo uit de machine best wel lekker ruiken.

Dat je dol op Lelietjes der dalen bent kan ik me voorstellen, haha!
Chili: werkt aanstekelijk dus! Brandt ie al?
Alle reacties Link kopieren
Natte was dat niet droogt en al dagen hangt (in een vochtig huis)
Jakkes lelietje!!!
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 20:45:

Tickel, de Paris chic klinkt als een a la Chanel 5 geur. Ruikt het ook zo??

Kan de geur niet uitleggen, hij is parfummerig, maar niet té. Van een site:

Paris Chic

Chic Paris

Aan de top:

De topnoot bestaat uit een vleug van verfrissende citrusvruchten (bergamot, grapefruit)

In het hart:

De hoofdnoot van weelderige Bulgaarse rozen, verpakt in groene accenten, doet u denken aan een rozentuin

Aan de basis:

Dan zijn er de fruitige elementen: het zonovergoten en zoete van perzik en lychee, geaccentueerd door de zachte uitstraling van musk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb de Cotton gemengd met iets, vind het erg lekker maar doos staat te ver weg om de geuren na te kijken. Wellicht morgen.
@Shalimar: mailprobleem is opgelost. Nu even heel veel te doen, maar ik mail je later.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Tickel, dat klinkt een beetje aldehydeachtig, zoals Climat van Lancome. Dat vind ik een lekkere geur.
Thee, weet je al waarmee je het gemengd hebt?

Elmervrouw, ik wacht je mailtje af. Doe maar rustig aan hoor.

Inmiddels heb ik al heel wat infofilmpjes op joetjoep bekeken, het wordt me steeds helderder.
@Shalimar, ik heb je gemaild.
Elmervrouw: Tante Pos heeft inmiddels stuivertje wisselen gespeeld voor ons.

De jouwe staat hier inmiddels welriekend te geuren op de slaapkamer, as I write. Mmmmm, het ruikt hier al heerlijk naar sinaasappel-kaneel.

In de woonkamer heb ik het exemplaar staan van Rosina Wachtmeister, die kan ik mooi gebruiken op de benedenetage terwijl de jouwe de bovenetage onder handen neemt.

Ik ben inmiddels helemaal into Lampe Berger, haha. Binnenkort ben ik jarig. Twee maal raden wat er op bovenaan mijn lijstje staat: vloeistoffen voor de Lampe Bergers!
Patchoellie en Paris Chic staan er ook op...
quote:Shalimar schreef op 07 augustus 2012 @ 22:27:

Patchoellie en Paris Chic staan er ook op...Goede keus! Heb hem gister ook binnen gekregen en ik heb het wel gemist die geur. (ik verdun deze trouwens niet)
Fijn dat je zo blij bent, Shalimar!
Ik heb ook zo'n ding, maar ik vind twee tientjes voor een flesje olie echt duur.

Bestaat er geen goedkopere vervanging?

Ik ben trouwens een keer in slaap gevallen met de lampe berger aan. Het heeft weken geduurd voor de lucht weer een beetje uit mijn huis was
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano, er schijnt wel een alternatief te zijn maar de meeste mensen hebben er slechte ervaringen mee omdat het het steentje kan verstoppen zodat de Lampe Berger niet meer goed werkt. Ga maar eens googelen hierop.
* sorry verkeerd topic *
Kom ik toevallig dit topic weer tegen!

Voor de decembermaand heb ik een pracht exemplaar met luxe dop voor mijn zus gekocht met een trio miniflacons en een half liter van de ambergeur. Ik vroeg of de webwinkel het even voor me wilde inpakken en dat hebben ze heel mooi gedaan.

Die winkel stopt trouwens met de verkoop van Lampe Berger artikelen
Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar toch wel middels een cryptische omschrijving?

3 keer een w. en dan uw en dan wens. En dan nl

Kostte me maar 50 euro ipv 80
Hihi, ik ben benieuwd naar mijn zus dr gezicht als ze de pakjes ziet in de zak van Sint!
quote:Shalimar schreef op 13 november 2012 @ 15:36:

Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar toch wel middels een cryptische omschrijving?

3 keer een w. en dan uw en dan wens. En dan nl

Kostte me maar 50 euro ipv 80

Wat denk je, zou ik 2 keer van deze aanbieding gebruik kunnen maken?

Speciale aanbieding: 3 ltr. (6 halve literflessen) voor ¤ 45,- (normaal ¤ 89,70 = 49,8% korting).
Tickel: ik zou zeggen, doen!!
Ben jij nog steeds zo blij met jouw LB? Ik wel, heb nu wel het steentje in de alcohol liggen omdat het niet meer goed heet wordt en de verbranding dan niet goed gaat. Morgen even in de neutraliseerder doen en maar hopen dat hij weer gaat branden als een tierelier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven