Lampe Berger verspreider tips gezocht
maandag 30 juli 2012 om 13:50
Omdat ik de Lampe Berger verspreider van Rosina Wachtmeister zo gaaf vind heb ik een bod gedaan op MP en... de aanbiedster gaat akkoord met mijn bod van 30 euro. Het exemplaar schijnt zgan te zijn dus dan lijkt me dit een mooie koop.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).
Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??
Bedankt albast voor het reageren.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).
Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??
Bedankt albast voor het reageren.
maandag 30 juli 2012 om 20:57
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 20:45:
Tickel, de Paris chic klinkt als een a la Chanel 5 geur. Ruikt het ook zo??
Kan de geur niet uitleggen, hij is parfummerig, maar niet té. Van een site:
Paris Chic
Chic Paris
Aan de top:
De topnoot bestaat uit een vleug van verfrissende citrusvruchten (bergamot, grapefruit)
In het hart:
De hoofdnoot van weelderige Bulgaarse rozen, verpakt in groene accenten, doet u denken aan een rozentuin
Aan de basis:
Dan zijn er de fruitige elementen: het zonovergoten en zoete van perzik en lychee, geaccentueerd door de zachte uitstraling van musk
Tickel, de Paris chic klinkt als een a la Chanel 5 geur. Ruikt het ook zo??
Kan de geur niet uitleggen, hij is parfummerig, maar niet té. Van een site:
Paris Chic
Chic Paris
Aan de top:
De topnoot bestaat uit een vleug van verfrissende citrusvruchten (bergamot, grapefruit)
In het hart:
De hoofdnoot van weelderige Bulgaarse rozen, verpakt in groene accenten, doet u denken aan een rozentuin
Aan de basis:
Dan zijn er de fruitige elementen: het zonovergoten en zoete van perzik en lychee, geaccentueerd door de zachte uitstraling van musk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 7 augustus 2012 om 22:26
Elmervrouw: Tante Pos heeft inmiddels stuivertje wisselen gespeeld voor ons.
De jouwe staat hier inmiddels welriekend te geuren op de slaapkamer, as I write. Mmmmm, het ruikt hier al heerlijk naar sinaasappel-kaneel.
In de woonkamer heb ik het exemplaar staan van Rosina Wachtmeister, die kan ik mooi gebruiken op de benedenetage terwijl de jouwe de bovenetage onder handen neemt.
Ik ben inmiddels helemaal into Lampe Berger, haha. Binnenkort ben ik jarig. Twee maal raden wat er op bovenaan mijn lijstje staat: vloeistoffen voor de Lampe Bergers!
De jouwe staat hier inmiddels welriekend te geuren op de slaapkamer, as I write. Mmmmm, het ruikt hier al heerlijk naar sinaasappel-kaneel.
In de woonkamer heb ik het exemplaar staan van Rosina Wachtmeister, die kan ik mooi gebruiken op de benedenetage terwijl de jouwe de bovenetage onder handen neemt.
Ik ben inmiddels helemaal into Lampe Berger, haha. Binnenkort ben ik jarig. Twee maal raden wat er op bovenaan mijn lijstje staat: vloeistoffen voor de Lampe Bergers!
woensdag 8 augustus 2012 om 14:07
woensdag 8 augustus 2012 om 20:27
Ik heb ook zo'n ding, maar ik vind twee tientjes voor een flesje olie echt duur.
Bestaat er geen goedkopere vervanging?
Ik ben trouwens een keer in slaap gevallen met de lampe berger aan. Het heeft weken geduurd voor de lucht weer een beetje uit mijn huis was
Bestaat er geen goedkopere vervanging?
Ik ben trouwens een keer in slaap gevallen met de lampe berger aan. Het heeft weken geduurd voor de lucht weer een beetje uit mijn huis was
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 13 november 2012 om 15:33
Kom ik toevallig dit topic weer tegen!
Voor de decembermaand heb ik een pracht exemplaar met luxe dop voor mijn zus gekocht met een trio miniflacons en een half liter van de ambergeur. Ik vroeg of de webwinkel het even voor me wilde inpakken en dat hebben ze heel mooi gedaan.
Die winkel stopt trouwens met de verkoop van Lampe Berger artikelen
Voor de decembermaand heb ik een pracht exemplaar met luxe dop voor mijn zus gekocht met een trio miniflacons en een half liter van de ambergeur. Ik vroeg of de webwinkel het even voor me wilde inpakken en dat hebben ze heel mooi gedaan.
Die winkel stopt trouwens met de verkoop van Lampe Berger artikelen
dinsdag 13 november 2012 om 19:36
quote:Shalimar schreef op 13 november 2012 @ 15:36:
Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar toch wel middels een cryptische omschrijving?
3 keer een w. en dan uw en dan wens. En dan nl
Kostte me maar 50 euro ipv 80
Wat denk je, zou ik 2 keer van deze aanbieding gebruik kunnen maken?
Speciale aanbieding: 3 ltr. (6 halve literflessen) voor ¤ 45,- (normaal ¤ 89,70 = 49,8% korting).
Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar toch wel middels een cryptische omschrijving?
3 keer een w. en dan uw en dan wens. En dan nl
Kostte me maar 50 euro ipv 80
Wat denk je, zou ik 2 keer van deze aanbieding gebruik kunnen maken?
Speciale aanbieding: 3 ltr. (6 halve literflessen) voor ¤ 45,- (normaal ¤ 89,70 = 49,8% korting).
“Don’t look back – you’re not going that way.”