Lampe Berger verspreider tips gezocht

30-07-2012 13:50 58 berichten
Omdat ik de Lampe Berger verspreider van Rosina Wachtmeister zo gaaf vind heb ik een bod gedaan op MP en... de aanbiedster gaat akkoord met mijn bod van 30 euro. Het exemplaar schijnt zgan te zijn dus dan lijkt me dit een mooie koop.

Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).

Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??

Bedankt albast voor het reageren.
Alle reacties Link kopieren
Er is een heeeel lang topic over, door dat topic ben ik toen ook overstag gegaan en er 1 gekocht. Ben er blij mee. Enige dat 'een beetje' tegenvalt vind ik de prijs van de olie. Daarentegen is het assortiment erg uitgebreid en kun je ze onderling mengen.

Veel plezier ermee!
Albast moet natuurlijk alvast zijn
Dank je thee.

Dus het is een olie? Kun je dan steeds weer andere geuren gebruiken zonder dat de vorige geurresten zich ermee mengen?
Zit er een stekker bij of werkt het op een batterij?
Topic?? Wie heeft een linkje??
je moet de 'olie' er in doen, lont en steen nat laten worden en aansteken. Steen ff laten branden dan uitblazen. Ding met gaatjes oer op en klaar is ie.

Linkje heb ik zo mobiel niet maar zoek ff op lampe berger. Topic van meer dan een jaar geleden.
het is eigenlijk alcohol.
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 14:00:

Topic?? Wie heeft een linkje??

googelen is ook een kunst natuurlijk..

Ervaring met Lampe Berger gezocht
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Dank je Ratteke en schorpioentje!

Je hebt gelijk schorpioentje, muts die ik ben!
Ik heb er hier ook nog eentje staan, uit kerstpakket.

Helemaal nieuw. Nog nooit gebruikt.

Iemand interesse?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gaaf Elmervrouw! Wat wil je ervoor hebben? Dan kan ik het in de andere ruimte zetten.
Inmiddels heb ik een studie lampe berger achter de rug middels het andere topic en het principe staat me echt aan
Ik heb er ook 1, en ik vind de geuren niet altijd zo prettig, ik heb bijvoorbeeld gemaaid gras, en die ruikt meer naar een goedkope gigolo.... Nee heel vaak heb ik de lamp niet meer aan.. mocht je een goede tip hebben over een geur die wel lekker fris is en niet zo zwaar, hoor ik het graag
Elmervrouw, wil je me mailen hierover?
anoniem_103886 wijzigde dit bericht op 07-08-2012 22:17
Reden: Privacy
% gewijzigd
Goedkope gigolo chili??? Bleh!!
Ik las op het andere topic dat cotton lekker is, en rozen. Zelf wil ik denk ik lavendel proberen of creme brullee of de kerstgeur
Lavendel ruik je bijna niet. Zonde van je geld. Eucalyptus schijn je ook niet goed te ruiken. Wat ik lekker vond is patchouli, sinasappel met nog iets, kruidnagel? Is ook een kerstig luchtje.
Ik vind deze geur erg lekker

Of The Big Easy van Alexandria's
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind de cotton naar natte was ruilen.

Ik ben groot fan van de appeltjes en de (hoe kan het ook anders) lelietjes van dalen
IK heb hier: virginia cedarwood (gaat wel) en Zest of Verbena...Ik heb toch maar ff de lamp weer eens aangestoken, hahaha naar aanleiding van dit topic ;)
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 18:44:

Gaaf Elmervrouw! Wat wil je ervoor hebben? Dan kan ik het in de andere ruimte zetten.Wij hebben het gekregen in kerstpakket, doe maar een bod als je wilt. Woon je een beetje in de buurt van 040?
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 18:48:

Elmervrouw, wil je me mailen hierover? Elsbeth2008@xs4all.nlOh, ik zie dit pas na mijn reactie.

Mijn hotmail is gehackt en het is nog niet opgelost.

Weet je mijn echte naam? Dan kun je mij wel alvast een mailtje sturen, dan zie ik het later wel.

mijnechtenaamalleskleineletters@hotmail.com
Elmervrouw, ik weet je echte naam niet (meer) wel hebben we ooit eens mailcontact gehad.

Hoe lossen we dit op??

Kun jij me niet mailen wegens hotmailaccountproblemen? Mijn mailadres is geen hotmailaccount hoor.

Elmervrouw, kun jij mijn mailadres uit de quote halen?? Thanks
anoniem_103886 wijzigde dit bericht op 07-08-2012 22:20
Reden: Privacy
% gewijzigd
Ik woon in het Oosten dus post lijkt me een goede optie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven