Lampe Berger verspreider tips gezocht
maandag 30 juli 2012 om 13:50
Omdat ik de Lampe Berger verspreider van Rosina Wachtmeister zo gaaf vind heb ik een bod gedaan op MP en... de aanbiedster gaat akkoord met mijn bod van 30 euro. Het exemplaar schijnt zgan te zijn dus dan lijkt me dit een mooie koop.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).
Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??
Bedankt albast voor het reageren.
Aangezien ik geen enkele ervaring heb met Lampe Berger ( het ging me dus alleen om de mooie Rosina Wachtmeester uitvoering en ik hou wel van lekkere huis-tuin en keuken thuisluchtjes dus lijkt het proberen me wel een leuke optie ).
Wat is zo goed aan de verspreider en wat valt tegen??
Bedankt albast voor het reageren.
maandag 30 juli 2012 om 13:53
maandag 30 juli 2012 om 18:48
maandag 30 juli 2012 om 20:29
maandag 30 juli 2012 om 20:31
quote:Shalimar schreef op 30 juli 2012 @ 18:48:
Elmervrouw, wil je me mailen hierover? Elsbeth2008@xs4all.nlOh, ik zie dit pas na mijn reactie.
Mijn hotmail is gehackt en het is nog niet opgelost.
Weet je mijn echte naam? Dan kun je mij wel alvast een mailtje sturen, dan zie ik het later wel.
mijnechtenaamalleskleineletters@hotmail.com
Elmervrouw, wil je me mailen hierover? Elsbeth2008@xs4all.nlOh, ik zie dit pas na mijn reactie.
Mijn hotmail is gehackt en het is nog niet opgelost.
Weet je mijn echte naam? Dan kun je mij wel alvast een mailtje sturen, dan zie ik het later wel.
mijnechtenaamalleskleineletters@hotmail.com
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 30 juli 2012 om 20:41
Elmervrouw, ik weet je echte naam niet (meer) wel hebben we ooit eens mailcontact gehad.
Hoe lossen we dit op??
Kun jij me niet mailen wegens hotmailaccountproblemen? Mijn mailadres is geen hotmailaccount hoor.
Elmervrouw, kun jij mijn mailadres uit de quote halen?? Thanks
Hoe lossen we dit op??
Kun jij me niet mailen wegens hotmailaccountproblemen? Mijn mailadres is geen hotmailaccount hoor.
Elmervrouw, kun jij mijn mailadres uit de quote halen?? Thanks
anoniem_103886 wijzigde dit bericht op 07-08-2012 22:20
Reden: Privacy
Reden: Privacy
% gewijzigd