Lekker dom, schuimende wasmachine

05-05-2012 19:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had wat vetvlekken in een shirtje dus heb de wasmachine aangezet met een bolletje afwasmiddel erbij,

Dat was blijkbaar niet handig want nu komt het schuim flink mijn wasmachine uit.. Zucht

Ik heb een oude wasmachine zonder programma namen maar alleen de standen 1,2,3 en 4 op de ene knop en op de andere de grades.

Heb hem nu uitgezet zodat het schuim kan wegzakken en wil hem straks als het kan alleen het laatste stukje van het programma laten draaien.

Iemand ook zo'n domme actie gehad en nu tips voor me?

Beetje zonde als ie stuk gaat.

Groetjes en alvast bedankt
Uitlachen mag hier overigens ook ;)
Haha, dat klinkt wel als iets wat mij ook zou kunnen overkomen hoor Ik zou hem gewoon uitzetten, en schoonmaken als de boel weer een beetje afgezakt is. En de volgende keer een andere oplossing voor de vetvlekken. Vanish misschien?
sorry geen tips, maar moet wel lachen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Het gaat er nu om dat het programma dus nog niet af is zegmaar..

De deur kan dus niet open.

Weet niet zo goed hoe ik nu de boel nog kan redden
Kan je het water weg laten pompen?
quote:mali30 schreef op zaterdag 05 mei 2012 19:12 sorry geen tips, maar moet wel lachenzo belde mijn moeder me net ook op, histerisch van het lachen EN bedankt haha
Na het pompen kan bij mij de deur open. Dan kan ik het programma echt af laten breken.
quote:Suze02 schreef op zaterdag 05 mei 2012 19:13 Kan je het water weg laten pompen?dat zou ik dus graag willen maar ik heb geen idee op welk moment van het programma mijn machine dit doet omdat hij alleen 1234 heeft :(
Oh. Onze machine laat al ik hem uitzet het water weglopen en na een tijdje gaat de deur automatisch open.. Dan ga ik mee met de tip van Suze. Staat er niets over in de gebruiksaanwijzing, hoe je het programma kunt onderbreken?
gebruiksaanwijzing even googlen of gewwon afwachten tot hij zelf afpompt en open gaat?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame, ik heb geen gebruiksaanw. Ding is 5e hands.

Ik durf het programma iig niet af te laten lopen ivm kortsluiting oid.

En het komt er echt aan alle kanten uit
quote:Fame schreef op 05 mei 2012 @ 19:16:

gebruiksaanwijzing even googlen of gewoon afwachten tot hij zelf afpompt en open gaat?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kun je de knop niet steeds een beetje verder draaien,totdat je bij het afpompen komt?
Waarom afwasmiddel? Denk je dat gewoon wasmiddel niet vetafbrekend is?

Verder zou ik m gewoon uit laten draaien en dan gaan dweilen
Gewoon weer aanzetten en een schuimparty geven vanavond?
Ik heb hem nu doorgedraaid tot stand 4, dat is de laatste en ging er van uit dat er bij het centrifugeren geen water meer bij zou komen enzo.

Nu staat ie gewoon als een malle te draaien en het sop komt er niet uit, lijkt zelfs minder te zijn want kan door het raampje de trommel zien

Ik wacht het nu even af..
Wat slaat afwasmiddel plat? En vernachelt je kleding niet...

Ik ga ns googlen... Bis gleich!
Haha ja leuk idee, als ik weer eens een feestje wil geven herhaal ik dit gewoon en zet ik de wasmachine in de woonkamer ;)
Oh spannend!
Suus, het is opzich een oud shirtje, als ie t niet overleeft is het niet heel erg.

Maar ik hoop eigenlijk dat hoe het nu gaat wel goed gaat komen Hij staat braaf schuimvrij te centrifugeren.
Ik geloof dat je dan zout erin moet gooien om het sop weg te krijgen.
Haha ik heb ook ooit eens afwasmiddel in de afwasmachine gedaan omdat hij het bestek niet goed schoon kreeg.

Hele schuimwolk in de keuken haha Ik heb toen (meer uit paniek) met zout het schuim weg gekregen en bij een volgende keer was het alweer bijna weg dus... Succes

Misschien kort programma met een handje zout ofzo? Kweet het nie?
quote:rozehanddoek schreef op 05 mei 2012 @ 19:11:

Haha, dat klinkt wel als iets wat mij ook zou kunnen overkomen hoor Ik zou hem gewoon uitzetten, en schoonmaken als de boel weer een beetje afgezakt is. En de volgende keer een andere oplossing voor de vetvlekken. Vanish misschien?

Vanish is heel goed in fruitvlekken e.d., maar doet helemaal niets met vetvlekken. Slechte tip dus. Voor vetvlekken gebruik je beter een vette zeep, zoals ossegal, marseillezeep of gewoon een blok olijfoliezeep van de Turk. (Pas op, de laatste kan afgeven.)

Tips tegen schuim heb ik niet, anders dan spoelen, spoelen en nog eens spoelen.
Ik kan er geen zout aan toevoegen want de deur gaat niet open.. En volgens mij komt er nu geen nieuw schuim? Lijkt me niet dat hij aan het einde van het programma nog water gaat gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven