Lengte , breedte , hoogte..

26-06-2013 20:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben de draad kwijt inmiddels..

Ik wil graag nieuwe inbetweens..

De huidge zijn echt verstaft , wanneer je er iets te hard aan trekt vallen de gaten er in.. Kortom andere /nieuwe nodig..

Mijn gordijn moet dan van plafond tot aan de grond 2.60m zijn. En breedte van t huidige gordijn is 3.60 (en dit 2x )

Nu zit ik te kijken op internet... Nu twijfel ik wat ze bedoelen met de lengte ??? Er staat nl 300cm bij hoogte. Bedoelen ze bij lengte toch de breedte mee ?

Bijvoorbeeld op een website van een bekende verkoper:

Hoogte: 300 cm incl. loodveter

Lengte: elke gewenste metrage
De gemiddelde hoogte van gordijnen zijn inderdaad 3 meter en als het goed is kan je deze op de juiste lengte laten maken, of zelf doen natuurlijk. Met de lengte wordt breedte bedoeld.
Dus die 3meter hoogte is van plafond - grond..

En van linker muur naar midden van t kozijn = lengte= breedte
Breedte en lengte

dus meten van links naar rechts is in dit geval het zelfde ?
Wat raar idd, dat met lengte de breedte bedoeld word.
Ja.. en ik kwam er niet meer uit..

Nu kan ik iets beter berekenen wat t mij dan gaat kosten.. iemand enig idee wat de maakkosten zijn over t algemeen ?

(zelf naaien gaat m niet worden )
quote:Zespri79 schreef op 26 juni 2013 @ 20:38:

Ja.. en ik kwam er niet meer uit..

Nu kan ik iets beter berekenen wat t mij dan gaat kosten.. iemand enig idee wat de maakkosten zijn over t algemeen ?

(zelf naaien gaat m niet worden )Zoek eens naar aanbiedingen voor gratis maken. Bij de Hema doen ze dat regelmatig, maar ook in andere winkels gebeurt het nogal eens. Het is nu crisis, dus vergeet er niet over te onderhandelen.
Cateautje.. bedankt voor de tip !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven