Leuk idee voor supriseparty in de buurt van Utrecht?

12-03-2010 10:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind mei wordt mijn man 40 jaar en ik wil hem verrassen met een supriseparty. Nou zoek ik een leuke locatie in de buurt van Utrecht. Het liefst ergens buiten, waar het ook leuk is voor kinderen en waarbij ik zelf kan zorgen voor de drank en de hapjes. Waarschijnlijk komen er zo'n 25 volwassenen en 10 kids.

Ik heb al een beetje rondgekeken, maar kom niet verder dan partycentra en dergelijke, waarvan de kosten best hoog zijn.

Dus.....wie weet er een leuke locatie of heeft een leuk idee?
Ik zou een veel kleiner cafe/restaurantje/eetcafetje/pannenkoekenhuis afhuren. De zalen in een partycentrum zijn wel erg groot voor 35 mensen.

Dan kun je natuurlijk niet zelf voor drankjes en hapjes zorgen, dat kan bij partycentra ed ook niet, daar halen zij namelijk juist de winst uit.

Zaaltjes die zonder hapjes en drankjes te huur zijn, hebben meestal een hoog buurthuis/aula karakter, en zijn dus meestal niet echt heel feestelijk.

Is thuis geen optie? Of ken je iemand die in die buurt zijn/haar huis ervoor beschikbaar wil stellen?
Dank voor het meedenken!

Ik zat ook aan iets kleins te denken, vind ik ook veel gezelliger.

Wij zijn getrouwd in een kasteel bij Loosdrecht en daar kan ik evetueel ook iets organiseren, maar schrok een beetje van de prijzen.

Waarschijnlijk heb ik ook teveel een ideaalplaatje in mn hoofd (groot grasveld, met statafels en paar stoelen, mogelijkheid voor voor kids om te spelen en niet zomaar ergens in een park).

Thuis is eventueel een optie, maar vond het nu wel leuker om hem weg te lokken en hem dan ergens anders te verrassen.
Kijk eens bij Zandfoort aan de Eem. (Amersfoort) Je moet daar wel de drankjes betalen, maar je zou kunnen zeggen dat de eerste 4 drankjes voor jullie zijn en de rest voor eigen rekening?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
En gewoon op een eilandje in Loosdrecht? Of een strandje? Zorg ervoor dat iemand de spullen vast klaar zet en rij dan daarheen.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
In de buurt van Lage Vuursche is leuk.

Alleen vind ik een buitenfeest voor eind mei riskant. Zorg er dan wel voor dat je buitententen hebt en heaters.
Boerderij Root/Noot bij Leidsche Rijn? Ik weet eigenlijk niet of ze dat verhuren, (er zit daar een theatergroep) maar ik ben er eens met een bedrijfsfeestje (van een theater ook) geweest en dat was fantastisch. Lekker buiten zitten, en ondertussen werd er gekookt in een gigantische pan met een gasbrander d'ronder. Ik zou echt even informeren als ik jou was.

Het Beauforthuis in Austerlitz is ook erg leuk, maar te groot, lijkt me.

Met 35 man kun je in grotere cafe's misschien ook wel aangeven dat je komt borrelen, zonder dat je de tent hoeft af te huren? En dan inderdaad bijv in Loosdracht of Lage Vuursche? Alleen zorg je dan zelf niet voor de drankjes, maar dat lijkt me sowieso een wat lastige voorwaarde..
Hmm daar bij de bunkers, weet alleen niet meer hoe het heet.
Fort Vechten! Zou je ook kunnen informeren, superleuke plek ook. Denk dat je daar misschien wel 2 bunkers zou kunnen huren (als er althans geen evenement is op die datum) en zelf drankjes mee kunt nemen, lekker veel buitenruimte ook.. Goed idee!
Het Rosarium in Doorn

Is ook erg leuk voor kinderen.
Dansen is leuker dan lopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven