leuk uitstapje voor moeder/dochters weekend

29-09-2010 16:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, waar hoort dit onderwerp nu eigenlijk thuis, ...... relatie, entertainment, thuis ?

Het gaat erom dat ik graag een moeder/dochters dagje wil organiseren voor de verjaardag van mijn ma half november. Iemand ideeen? We wonen in Zuid Holland, maar mag ook daar buiten zijn... Gelderland of Brabant bijvoorbeeld.

Kom zelf niet verder dan ....high tea, boswandeling met picknick.

Moet ook iets hebben voor als het minder weer is.

Alle info is welkom !!
Dagje sauna ?
Was met mn moeder naar thermea 2000 geweest en een nachtje daar in het hotel.

Het was erg leuk savonds in Valkenburg gegeten!
Er zijn tegenwoordig veel leuke workshops te volgen zoals bijvoorbeeld koken(tapas oid), taart maken/versieren, bonbons maken. Je vind ze in jouw regio via google of marktplaats.
Ligt er ook een beetje aan wat voor types zowel moeder als dochters zijn, wat het budget is, enz.

Kijk anders eens op DagejUit , daar kun je heel veel leuke ideeen opdoen en zoeken op allerlei eisen.
Eens nouk. Is afhankelijk wat voor type je bent.

Sauna valt af. Vinden we niks.

Workshop volgen lijkt me leuk. Ga daar eens naar zoeken

Hoop op nog wat originele ideeën.
.
Naar het theater.
Er zijn ook verschillende kookworkshops en kookstudio's. meestal wel voor een groepje. Ik weet niet met hoeveel jullie zijn en hoe de samenstelling van de groep is vrouwen / mannen.Oh,..zie het nu dochters,....

Misschien is een fotoshoot ook leuk. Dat heb je direct een mooie herinnering aan een gezellig dagje. Er zijn genoeg mogelijkheden bij verschillende fotografen die portretten maken. Bij ons op de creche hangt een visite kaartje van iemand die dat zeer kunstzinnig doet. Is in Zuid Holland.

Lijkt dat je wat? Ik wil wel even de gegevens bekijken morgenochtend. Laat maar weten!
In Den Bosch kun je inderdaad verschillende cursussen doen zoals high-tea hapjes maken en daarna opeten, schijnt erg leuk te zijn!
Gezellig naar de kerstmarkt in Keulen of Dusseldorf. Lekker shoppen en heerlijk eten. Wellicht 'n overnachting erbij en je hebt 'n leuk weekendje uit.
Avondje schouwburg musical of toneel of wat je maar leuk vindt. lekker iets nadrinken, hotel, en brunch de volgende ochtend.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Shoppen, museum bezoeken en een lekkere lunch?
Ik denk dat ik ga voor een schildercursus. Iemand een locatie in Dordrecht of omg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven