Leuke ideeën herfsstukje

13-10-2013 22:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nou ja herfststukje...Ik heb een mooie grote schaal op de kop getikt bij de kringloop

zoiets:

[img]http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 3807_a.jpg[/img]

en daar wilde ik leuke plantjes ofzo inzetten. Dus typische herfstplanten met denneappels, een halloweenthema met minipompoenen. iemand leuke tips?
oh mijn link werkt niet, ik dacht dat ik een plaatje neerzette maar dat werkt niet. sorry/
Kan het plaatje niet zien. Maar ik heb (volgens mij bij de Wibra) een zak gekocht met allerlei nep herfstdingen in, met wel echte denneappels. Paar van die nep rode/ gele vruchten zitten erin.
Ik zou in het bos maar leuke dingen gaan zoeken. Zodra het droog is dan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Bij de Xenos heb ik heeeeel veel herfstspulletjes gezien. Egels, paddestoelen, pompoenen, bladeren etc. Ik zou daar even neuzen.
Some flies are too awesome for the wall
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Some flies are too awesome for the wall
quote:eiland schreef op 13 oktober 2013 @ 22:40:

Kan het plaatje niet zien. Maar ik heb (volgens mij bij de Wibra) een zak gekocht met allerlei nep herfstdingen in, met wel echte denneappels. Paar van die nep rode/ gele vruchten zitten erin.ja leuk, en wat voor vaste plantjes doe je daar dan bij? Het liefst plantjes die je kan laten zitten en voor elk jaargetijde/thema kunt gebruiken. vind het zonde om ze weg te doen.
quote:Nouschi schreef op 13 oktober 2013 @ 22:46:

[img]http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/p ... 3807_a.jpg[/img]ja zoiets. ik weet niet waarom het mij niet lujkt. Dank je wel
Ik heb een groot hout bord met daarop heel veel kastanjes die ik zelf geraapt heb. Kleine pompoenen ertussen en heel veel kaarsen. Ziet er gezellig uit.
Daar kan je alleen maar iets zinnigs over zeggen als je de kleur/structuur van de tafel weet waar de decoratie op moet komen te staan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Neem een ronde schaal en snij het steekschuim in de gewenste vorm.

In vooraanzicht wordt de steekschuim wel van hoog naar laag gesneden.

De zijkant wordt bekleed met schors en ingepakt met koord.

De bijna ingedroogde hortensia wordt op draad gezet en verwerkt in de natte steekschuim.

Talrijke malus sierappeltjes en rozenbottels worden op satéprikkers gestoken en in het geheel verdeeld .

De vruchten stromen als het ware uit de schaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven