Leuke naam voor hond

20-04-2015 10:49 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is een leuke naam voor een Deense dog?

We hebben al een hond ook een Deense dog met de naam Tank. Officeel heet hij anders maar voor zoon was dat niet uit te spreken. En vriend gaf hem de bijnaam omdat de hond wel eens meubilair wou verschuiven als hij er bij wou.

De puppie die we krijgen is een mannetje.
Diesel
Shoot first, ask questions later!
Bots 😄
Ik vind zelf Oscar of Beer wel leuk!
Baguette
Tiny(op zn engels)
Koos
Mijn hond heet Bonnie. Maar das een meisje.

Mijn jongenshond heet Tonka.
Kalf ???

Je moet toch wel aardig ruim wonen met 2 van die grote beesten om je heen. In filmpjes zie je altijd dat ze graag bij je op de bank zitten, dwz dog op de bank en jij er opgepropt naast :-)
quote:Carenza schreef op 20 april 2015 @ 10:55:

Kalf ???

Je moet toch wel aardig ruim wonen met 2 van die grote beesten om je heen. In filmpjes zie je altijd dat ze graag bij je op de bank zitten, dwz dog op de bank en jij er opgepropt naast :-)

Kalf hebben wij al overwogen en staat ook op het lijstje van eventuele namen. Maar de naam heben we nog niet gevonden.

Wij wonen in een herenhuis. Met zo'n hoge gang/woonkamer. Galmt lekker door. En de oude trap kraakt als je er op loopt. Woonkamer is op de eerste etage. Als de deurbel gaat, zo'n oude wetse klopper galmt dat door het hele huis. Mensen vinden het dan ook altijd leuk om even extra te kloppen want dat hoort zo mooi.

We hebben een camera gericht op de deur zodat we kunnen zien wie er voor de deur staat. En dan moet je soms het gezicht zien als ze kloppen, dat vinden ze mooi. En dan nog geen 3 seconde later de What the fuck uitdrukking op hun gezicht als Tank al blaffend naar de deur rend.

Zeer vermakelijk.

We hebben zo'n dubbele hoekbank en voor de rest eigenlijk weinig in de woonkamer. Tafel hebben we weggedaan want die viel regelmatig om omdat Tank snel naar de deur wou. En we konden niets op tafel zetten want hij kon toch overal bij.

Heb regelmatig de vraag gehad of er bezig met herinrichten waren want de kamer is zo leeg.

Vind ook dat als de hond binnen even wil spelen daar ook ruimte voor moet zijn.

Kinderen vinden het ook geweldig want die kunnen daar spelen. Trampoline en tenten kunnen daar opgezet worden.

We zitten toch vrijwel altijd aan de keukentafel, we hebben zo'n woonkeuken en hebben er ook een tv. In de woonkamer zitten we vrijwel nooit. Als we er niet zijn/S'nacht dan komt tank niet in de keuken. Iets met koelkast open maken en leeg eten. Onderandere ook chocolade en wij midden in de nacht met spoed naar de dierenarts.

Hij slaapt altijd boven op de gang. Kan hij mooi alle 3 de slaapkamerdeuren in de gaten houden. Dochter probeerd soms wel eens S'nacht naar beneden te sluipen. Tank gaat er achteraan en verraadt haar vrijwel onmiddellijk.

Hij is heel zachtaardig en een echte knuffelbeer. Ook als ik verdrietig ben dan komt hij bij me zitten en dan troost hij je. Maar hij is ook waaks. Je hoeft niet zonder toestemming binnen te komen, dan heb je een pitbull tegen over je staan.

Buurman weet dit uit ervaring. Die dacht ze hebben zo'n lieve hond....
quote:van-vert schreef op 20 april 2015 @ 10:53:

Baguettestokbrood?
James
sharkie!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bo, Willem, Mr. Big, Reus, Kalf..
Liebherr ( je weet wel van die graafmachines )
Scheurbek
Eigenlijk verdient zo'n grote mooie hond meer een statige naam zoals Fenwick of Thomas
Lewis
Charles
Pjoeter! als je m dan roept heb je: kom pjoeter (computer)
Willem!!
quote:Bortma schreef op 20 april 2015 @ 11:00:

[...]

Kalf hebben wij al overwogen en staat ook op het lijstje van eventuele namen. Maar de naam heben we nog niet gevonden.

Wat staat er op jullie lijstje? Dan weten we ook in welke richting jullie iets zoeken. Daarbij, vaak kom je toch uit op een naam van eigen lijstje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tyler of Troy?
Mijn buren hadden vroeger een hond die meneer Jansen heette... te grappig.. stonden ze hem te roepen: MENEER JANSEN, KOM NOU!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:beetjegek schreef op 20 april 2015 @ 11:02:

[...]

stokbrood? Juist als ik ooit een hond neem krijgt hij deze naam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven