Leuke speeltjes voor de hond die NIET (snel) kapot gaan

28-08-2010 13:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is gek op knuffeltjes, zodra ik er 1 heb gekocht en hem aan hem geef, vliegt hij er op af en gaat er mee spelen/rennen/trekken/bijten etc. Hartstikke leuk, alleen overleven ze het niet lang. Net een record verbroken, een knuffel in de vorm van een bot wat ik juist had gekocht omdat het er wat robuuster uit zag en geen loshangende deeltjes had wat hij zo kapot kon trekken. 15 minuten en toen lag alle vulling eruit :( Nou was het ding maar een euro of 5, maar dit is al nummer zoveel....

Ik heb die Kong dingen geprobeerd, die schijnen onverwoestbaar te zijn, nou dat zijn ze bij ons ook, maar mijn hond raakt um ook met geen vinger (tand/poot) aan.

Hij gaat echt voor de zachte speeltjes...iemand tips?????
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
[quote]Missprincesa schreef op 28 augustus 2010 @ 15:48:

[...]

Oh dat is super lief! Wat wil je ervoor hebben? Ik stuur je prive een berichtje.

Oh, dat kan volgens mij niet? Hoe kan ik m

Ik heb eigenlijk gen idee

zal even kijken misschien kan ik mijn email wel aan jouw doorgeven.
Weet niet of jullie een tuin hebben, want dan is een running egg wel leuk. Kan hij lekker achteraan rennen.
De mijne is gek op de speeltjes van Kong.

Een balletje met een belletje er in vind ie helemaal geweldig er hoort een touwtje aan te zitten maar die had ie in 3min al aan flarden.

Gewoon de kong (liefst gevuld)kan ie zich een hele poos mee vermaken de lege kong stuiterd leuk vind ie ook super.

Verder heeft ie een rare kip die hij tot nu toe heel laat. En de flostouw vind ie ook leuk.

De Kong Wubba ligt hier in 2890402304932 stukjes .. kortom kan de vuilnisbak in.

Tennisballen zijn niet aan hem besteed zijn in 2min stuk.

Dummie is er alleen om mee te trainen speelt ie verder niet mee thuis.
Spijker een vraagje aan jou ..

Adviseer jij ook wanneer je een speeltje koopt met een *piepje* erin om die er uit te halen of kapot te maken en geen knuffels als speeltje voor de hond ?

Bij mij op de hondenschool adviseren ze dit , omdat het piepje anders geassocieerd word met leuk ik mag doordoen ! Ipv dat ze stoppen met t speeltje wanneer t piept. Dit omdat er in t nest honden wordt geleerd dat wanneer broertje of zusje piept ze moeten stoppen met spelen/ouwehoeren/bijten.

Dit zou invloed hebben op de hond wanneer ie groter en ouder is dat wanneer er een hond is die gebeten wordt en piept de andere hond gelijk stopt met dat waar ie mee bezig is ???

En geen knuffel als speeltje dit ivm dat wanneer je een kind tegenkomt met een knuffel de hond er niet als een idioot op springt omdat hij/zij denkt dat die van hem is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven