leuke wijken van Den Haag?
zondag 21 juli 2013 om 17:33
Mijn vriend en ik wonen nu nog in Leiden maar we zijn ons aan het oriënteren op wonen in Den Haag. We komen regelmatig in Scheveningen, maar verder kennen we de stad niet zo goed. De woningen zijn er echter veel gunstiger geprijsd, vandaar onze interesse.
We willen graag een koopwoning met tuin in een leuke buurt met wat oudere huizen. De aanwezigheid van cafeetjes etc is een pre. Verder willen we aan kinderen gaan beginnen binnenkort, dus een kind-vriendelijke wijk met goede scholen zou fijn.zijn.
Budget is tot 2 ton, dus erg elitair kan niet.
Wie kan ons vertellen welke wijken voor ons leuk zouden kunnen zijn?
We willen graag een koopwoning met tuin in een leuke buurt met wat oudere huizen. De aanwezigheid van cafeetjes etc is een pre. Verder willen we aan kinderen gaan beginnen binnenkort, dus een kind-vriendelijke wijk met goede scholen zou fijn.zijn.
Budget is tot 2 ton, dus erg elitair kan niet.
Wie kan ons vertellen welke wijken voor ons leuk zouden kunnen zijn?
zondag 21 juli 2013 om 18:08
zondag 21 juli 2013 om 19:00
http://www.funda.nl/koop/ ... 242157-de-sillestraat-91/
Zoiets bijvoorbeeld.. of is dat te klein? Mijn jeugdvriendin woonde met haar ouders en broer in precies zo'n woning, dat ging prima.
Zoiets bijvoorbeeld.. of is dat te klein? Mijn jeugdvriendin woonde met haar ouders en broer in precies zo'n woning, dat ging prima.
zondag 21 juli 2013 om 19:02
zondag 21 juli 2013 om 20:16
Voor twee ton kun je best een benedenhuis kopen in Regentes/Valkenbos. Of in eerder genoemde wijken Bomenbuurt en de Bloemenbuurt of Bezuidenhout.
Allemaal wijken die nog wel gaan maar niet top zijn. Behalve in Bezuidenhout is de stelregel: hoe dichter bij zee, hoe beter het wordt.
Maar als ik jullie was, zou ik eens een paar dagen gaan rondfietsen door de stad. Dan merk je snel genoeg welke buurt je ligt.
Allemaal wijken die nog wel gaan maar niet top zijn. Behalve in Bezuidenhout is de stelregel: hoe dichter bij zee, hoe beter het wordt.
Maar als ik jullie was, zou ik eens een paar dagen gaan rondfietsen door de stad. Dan merk je snel genoeg welke buurt je ligt.