Look what the cat dragged in!

10-09-2010 11:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
-warning- ranzig verhaal!

Ik hoorde net mijn kat miauwen bij de voordeur en ik herkende het al..

Dus ik uit het raam kijken, Zit ie daar te spelen met een halfdode muis!

Ik was wel even benieuwd wat ie ermee ging doen dus bleef even kijken..

Vervolgens zie ik die muis doodgaan en kat kijkt teleurgesteld omdat z'n speeltje ermee ophoudt.

Normaal vind ik wel veel dode muizen in de tuin dus ik dacht dat ie er alleen mee speelde..

Begint ie te kauwen op die muis en hij heeft hem in 5 happen opgegeten!

Waaarom? Vieze vieze kat!

Wat doen jullie katten voor vieze dingen en wat voor beesten vangen ze?

Ik heb namelijk 3 katten,deze heeft duidelijk voorkeur voor muizen, nr 2 meer voor vogels (is ook wel eens met een duif thuisgekomen) en nr 3 jaagt nog niet echt.
Ieuw!

Mijn oudste kat eet de kots van de jongste op.

gadverdamme dat is ook wel vies inderdaad!

Mijn hond kotste trouwens net in een volle bierkrat (zaterdag voetbal he) en ik moest zo hard lachen dat ik het ben vergeten op te ruimen (nu maar ff doen hahaha)
mijn oudste kat likt het achterste van mijn jongste katje meerder keren per dag.

iew
die jongste trouwens op zijn beurt likt de algen uit de vijver...(waar dus ook de poep van de vissen in zit)
Mijn siamees eet insecten, vogels en muizen (behalve het maagje). Ik denk dat ze laatst ook een pad heeft geprobeerd aangezien ze schuimbekkend thuis kwam.

Mijn rus eet voornamelijk libelles en vlinders.

Ik heb overigens veel liever dat kadavertjes opgegeten worden dan dat ze blijven liggen.
En dat vind je vies? Het is de natuur! Niks mooier dan dat.

Mijn katten eten ook muizen, vogels en dat soort dingen. Tja euh zolang het niet op mijn bord ligt heb ik er niet zoveel moeite mee.
Waarom is dat vies? Het is zijn natuurlijke dieet.

Mijn kat speelt met muizen en eet vogels, met enorme voorliefde voor 1 dagskuikens (soms mogen wij er ook een :S das ook goor om te zien; en zielig ook wel)

Mijn hond likt de oren en kont van mijn kat schoon das ook goor (en voor mijn hond heel natuurlijk, maar liever toch maar niet :P)
quote:Whiskers schreef op 10 september 2010 @ 11:13:

Ieuw!

Mijn oudste kat eet de kots van de jongste op.

Dat was hier andersom haha

Ook smerig.

Mijn katten eten niets raars. Alleen spinnen en vliegen enzo. En eentje is dol op zuurkool, maar laat de spekjes liggen.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Nog viezer: een paar weken geleden stapte ik toen ik de deur uit ging op de restanten van een muis. :puke:

Kadootje van onze poes!
Die van mij slopen ook de nodige fauna, eekhoorns, konijnen, muizen, vogels, vlinders, spinnen, vliegen, en eentje jat drop en eet het smakelijk op.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Juist goed voor de kat, een verse muis Hier krijgen ze zo nu en dan een muisje te eten, maar die komen uit de diepvries.
jaa vind het ook niet echt heel vies..

Maar een beetje

ik ben wel altijd heel trots op ze dat ze zoveel vangen..bijna elke dag wel iets!

En de muizenvanger had een periode met kikkers maar denk dat die niet lekker waren want die fase was snel voorbij
Heb mijn helaas overleden kat, een keer een spin zien verorberen

En geen kleintje.

Zie nog de levende poten uit haar bekje steken, alvorens de spin werd doorgeslikt.

Ze heeft een paar dagen geen kusjes gehad Ieww.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Fame schreef op 10 september 2010 @ 11:27:

Die van mij slopen ook de nodige fauna, eekhoorns, konijnen, muizen, vogels, vlinders, spinnen, vliegen, en eentje jat drop en eet het smakelijk op.Joh eekhoorns? Knap! Is ze hier nog (?) niet gelukt.
Waarom is dit vies? Dit is gewoon de natuur en je mag blij zijn dat hij het opeet en niet aan jou cadeau geeft.

Trouwens met sommige kikkers of padden moet je wel oppassen, daar kunnen katten erg door vermageren.
Ik heb regelmatig een los muizenstaartje in de keuken aangetroffen En een keer een muizenkop met twee voorpootjes en een los staartje.
Drop is trouwens ook geen goed idee.
Die van mij komen nog niet buiten dus vooralsnog blijft het bij het jagen op beessies. En dat koester ik dan maar, als ik hier die verhalen lees.
Ik wilde dat die katten hier hun buit gewoon zouden opeten. Al die lijken hier daar word ik nou niet goed van. Want ik durf ze niet op te ruimen.
quote:Garden_of_Sarah schreef op 10 september 2010 @ 11:32:

[...]

Joh eekhoorns? Knap! Is ze hier nog (?) niet gelukt.Dat vind ik echt heel erg, want die brengen ze alleen in baby-vorm mee naar his en doen er verder niets mee qua opeten ofzo, dus dat is echt zonde van het leuke beestje. En drop moeten we gewoon verstoppen. Alhoewel de kat ook de kast open weet te peuteren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier worden er muizen, kikkers en jonge vogels gegeten door een van de katten. T is nu eenmaal een jager... Het nadeel was wel dat hij zijn buit, en dan het liefst kikkers (die gillen als kleine babies als ze in doodsnood zijn), onder het bed ging zitten verorberen.... Dat vond ik wel goor...

Oh en 1 keer heeft ie het gepresteerd om een vleermuis te vangen en wederom smakelijk op te knagen onder ons bed (waar ik dus wakker van werd...). Ik snap nog niet hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Van mijn twee binnenkatten eet eigenlijk alleen de jongste alles aan insecten en aanverwanten wat door het huis loopt of vliegt. Ze reageren wel sterk op vogels, maar die zitten gelukkig aan de andere kant van het glas.

De jongste ruikt ook vaak aan de kont van de oudste en trekt daar dan echt een vieze kop bij (bek stukje open). Tsja, moet je je neus er maar niet in steken... *grijns*

Vind het wel leuk om te zien hoe ze op die beestjes jaagt, ze grijpt ze zo uit de lucht...

En zodra ik weer een of ander kruipbeest/vliegbeest in huis heb zet ik de kat er voor... Die heeft er toch wel een paar minuten plezier van.

Alleen wespen/bijen laat ik ze niet eten, vind ik toch een enge gedachte...
Die van mij ook, kilometers muizen hebben ze al voor de deur gelegd en ook een keer een (volgens mij ) tamme rat, een witte.. Een van de (nu helaas nog maar twee) katten had ook een keer een muis in haar bek en beet em voor mijn ogen doormidden en hap slok weg, ha ha!

Oh ja, die doodskreet van kikkers daar vertelde mijn moeder laatst ook van! (ril)
mijn kat heeft alleen zichzelf maar binnengebracht.

Wil niet meer weg, via amivedi of amedevi, weet ik precies hoe het heet, is hij ook niet terug te brengen

nu zit ze gezellig op schoot te knuffelen, en ik moet nodig dr haren weg stofzuigen( van de bank dus, nietgelijk van de kat

en zo langzamerhand een naam verzinnen, denk dat ze toch wil blijven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven