luchtpost kaarten gezocht
donderdag 18 juli 2013 om 12:37
Wie weet waar ik van die ouderwetse luchtpost kaarten kan kopen. Ik google mij suf maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Ik zoek kaarten of tags (ik wil e ergens aanhangen) die lijken op airmail post. Dus met zo'n blauw-rode rand en het liefste ook nog wat (nep) postzegels en stempels. Verder wil ik ze zelf kunnen beschrijven. Wie heeft de gouden tip waar ik dit kan kopen?
donderdag 18 juli 2013 om 12:44
Luchtpostkaarten hebben nooit bestaan.
Kaart= dik papier=zwaar
Luchtpost=zo licht mogelijk
Luchtpostbriefpapier is heeeeel dun, denk bijbelvelletje. Vandaar dat je het niet kunt vinden denk ik.
Ga op zoek naar iets dat er op lijkt of knutsel zelf wat in elkaar met oude postzegels , stempel etc succes!
Kaart= dik papier=zwaar
Luchtpostbriefpapier is heeeeel dun, denk bijbelvelletje. Vandaar dat je het niet kunt vinden denk ik.
Ga op zoek naar iets dat er op lijkt of knutsel zelf wat in elkaar met oude postzegels , stempel etc succes!
donderdag 18 juli 2013 om 12:47
quote:Cheery schreef op 18 juli 2013 @ 12:44:
Kaart= dik papier=zwaar
Ga op zoek naar iets dat er op lijkt of knutsel zelf wat in elkaar met oude postzegels , stempel etc succes!Het hoeft ook niet officieel luchtpost te zijn. Ik ben vooral op zoek naar kaarten die op het uiterlijk van luchtpost zijn geïnspireerd. Ik heb al bedacht om zelf aan de slag te gaan maar ik ben totaal niet creatief dus wil ik het liever kant en klaar kopen.
Kaart= dik papier=zwaar
Ga op zoek naar iets dat er op lijkt of knutsel zelf wat in elkaar met oude postzegels , stempel etc succes!Het hoeft ook niet officieel luchtpost te zijn. Ik ben vooral op zoek naar kaarten die op het uiterlijk van luchtpost zijn geïnspireerd. Ik heb al bedacht om zelf aan de slag te gaan maar ik ben totaal niet creatief dus wil ik het liever kant en klaar kopen.
donderdag 18 juli 2013 om 13:06
Of hier:
http://www.tortagialla.com/wp-content/u ... eryset.pdf
En dat is gewoon maar het eerste resultaat van Google. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer soortgelijke dingen te vinden.
http://www.tortagialla.com/wp-content/u ... eryset.pdf
En dat is gewoon maar het eerste resultaat van Google. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer soortgelijke dingen te vinden.