luxaflex maten
zaterdag 13 april 2013 om 18:45
zaterdag 13 april 2013 om 19:05
Ik dacht dat het te maken had met de breedte van de afzonderlijke stroken. Dit bijvoorbeeld zijn hele brede, en dit bijvoorbeeld zijn "stroken" van 16 mm breed. Inkijk kan je zelf bepalen door ze iets meer te kantelen/draaien.
(Ja, ik kan heel slecht dingen uitleggen, hoop dat de plaatjes het wat duidelijker maken)
Persoonlijk vind ik bredere jaloezieën/luxaflex luxer ogen. Ik heb hier een aantal houten van de Ikea hangen. Minder breekbaar (geen last van gebroken/gevouwen stroken) en qua prijs nog heel goed te doen.
(Ja, ik kan heel slecht dingen uitleggen, hoop dat de plaatjes het wat duidelijker maken)
Persoonlijk vind ik bredere jaloezieën/luxaflex luxer ogen. Ik heb hier een aantal houten van de Ikea hangen. Minder breekbaar (geen last van gebroken/gevouwen stroken) en qua prijs nog heel goed te doen.
zaterdag 13 april 2013 om 19:08
zaterdag 13 april 2013 om 19:11
quote:bayberry schreef op zaterdag 13 april 2013 19:05 Ik dacht dat het te maken had met de breedte van de afzonderlijke stroken. <a href="https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... g37QU4WE_f" class="link">Dit</a> bijvoorbeeld zijn hele brede, en <a href="https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... V43s8rP8qA" class="link">dit</a> bijvoorbeeld zijn "stroken" van 16 mm breed. Inkijk kan je zelf bepalen door ze iets meer te kantelen/draaien.Hey ja dat bedoelde ik eigenlijk, dus de lamellen van de jaloezie... Waarvoor is dat? ?k bedoel, wat maakt het uit als je bijvoorbeeld voor in je slaapkamer eentje 25 mm neemt of eentje van 50 mm?
zaterdag 13 april 2013 om 19:13
quote:Daantje1970 schreef op zaterdag 13 april 2013 19:08 Ik heb jarenlang 16 mm gehad en sinds vorig jaar luxaflex van 25 mm. Staat een stuk mooier en als ze open gedraaid zijn laten ze een hoop licht door. Ik kan je overigens de jaloezieën van Jysk aanraden. Helaas alleen in wit, zilver en zwart, maar wel een stuk goedkoper.Oh dus het is ook voor licht, dus hoe breedte hoe meer licht? Bedankt voor je tip, ga ik zeker naar kijken!