Luxe probleem: "Wat wil je hebben?"
donderdag 7 oktober 2010 om 12:15
Binnenkort krijg ik mijn bul en daar hoort natuurlijk een feestje bij. Gelukkig heb ik nog niet veel afmeldingen gehad, maar wel al vaak de vraag: "Wat wil je hebben?". En nu weet ik niks daar op te antwoorden!
Ik weet dat het een ontzettend luxeprobleem is maar ik zit er wel mee. Vooral omdat ik weet dat bijvoorbeeld mijn ouders en schoonouders me graag iets speciaals (lees duur) cadeau willen geven. En ik het dan ook leuk vind om iets te vragen. Ook wil ik graag voorkomen dat ik weer met een hoop mandjes, kaarsen, kaarsenhouders etc wordt opgescheept.
Ik weet dat het misschien wat hebberig klinkt maar hoop dat jullie daar door heen willen lezen en me willen helpen met het vinden van gepaste cadeaus om te vragen.
Alvast bedankt!
Ik weet dat het een ontzettend luxeprobleem is maar ik zit er wel mee. Vooral omdat ik weet dat bijvoorbeeld mijn ouders en schoonouders me graag iets speciaals (lees duur) cadeau willen geven. En ik het dan ook leuk vind om iets te vragen. Ook wil ik graag voorkomen dat ik weer met een hoop mandjes, kaarsen, kaarsenhouders etc wordt opgescheept.
Ik weet dat het misschien wat hebberig klinkt maar hoop dat jullie daar door heen willen lezen en me willen helpen met het vinden van gepaste cadeaus om te vragen.
Alvast bedankt!
donderdag 7 oktober 2010 om 12:20
goh herkenbaar. Ik weet het ook nooit. verjaardag, kerst, sinterklaas...weet je nog een cadeau? euhm...nee.
Elk jaar neem ik me voor om dingen op te schrijven gedurende het jaar zodat ik een lijstje heb in december. Maar dat doe ik nooit.
dus zeg ik: goh doe maar wat leuks of een bon ofzo. heel saai, maar ik weer het soms gewoon echt niet.
Elk jaar neem ik me voor om dingen op te schrijven gedurende het jaar zodat ik een lijstje heb in december. Maar dat doe ik nooit.
dus zeg ik: goh doe maar wat leuks of een bon ofzo. heel saai, maar ik weer het soms gewoon echt niet.
donderdag 7 oktober 2010 om 12:23
Ik zou ook een mooie reis doen, daar heb je ook kadobonnen voor zoals bv bij Kras.
Of een schilderij dat je samen met ze gaat uitzoeken voor in je huis.
Je kunt ook gewoon samen met je ouders gaan kijken voor die horloge ofzo,als je zegt het is smaak gebonden.
Of een ander mooi sieraad als een ring, mooie ketting.
Denk toch wel dat je ouders je een beetje kennen en als je het echt niet mooi vind, kunt ruilen.
Proficiat trouwens met je bul!
Of een schilderij dat je samen met ze gaat uitzoeken voor in je huis.
Je kunt ook gewoon samen met je ouders gaan kijken voor die horloge ofzo,als je zegt het is smaak gebonden.
Of een ander mooi sieraad als een ring, mooie ketting.
Denk toch wel dat je ouders je een beetje kennen en als je het echt niet mooi vind, kunt ruilen.
Proficiat trouwens met je bul!
donderdag 7 oktober 2010 om 12:24
ik heb een bekend merk bedelarmband om deze reden.. je kunt op hun site dan aangeven welke bedels je al hebt..
en ik houd het hele jaar een verlanglijst bij.. als ik iets leuks zie wat ik niet meteen nodig heb.. vraag ik dat voor kerst/sinterklaas verjaardag etc.. dan kies ik dan iets van die lijst..
en ik houd het hele jaar een verlanglijst bij.. als ik iets leuks zie wat ik niet meteen nodig heb.. vraag ik dat voor kerst/sinterklaas verjaardag etc.. dan kies ik dan iets van die lijst..
donderdag 7 oktober 2010 om 12:25
Bedankt voor de felicitaties!
Het probleem is dat ik ook niet echt grote dingen kan bedenken om geld voor te vragen.
Misschien voor de apk keuring (ik heb al een auto en rijbewijs ). Of klussen die moeten worden gedaan in huis.
Misschien kan ik beter mijn vraag wat anders stellen: Wat hebben jullie gekregen voor je diplomauitreiking, verjaardag, moederdag, rijbewijs, huwelijk etc. waarvan je dacht, he dat is leuk!
(Ik heb ook niet echt hobby's ofzo, en werk in het onderwijs.)
Het probleem is dat ik ook niet echt grote dingen kan bedenken om geld voor te vragen.
Misschien voor de apk keuring (ik heb al een auto en rijbewijs ). Of klussen die moeten worden gedaan in huis.
Misschien kan ik beter mijn vraag wat anders stellen: Wat hebben jullie gekregen voor je diplomauitreiking, verjaardag, moederdag, rijbewijs, huwelijk etc. waarvan je dacht, he dat is leuk!
(Ik heb ook niet echt hobby's ofzo, en werk in het onderwijs.)
donderdag 7 oktober 2010 om 12:25
quote:Juffie88 schreef op 07 oktober 2010 @ 12:24:
ik heb een bekend merk bedelarmband om deze reden.. je kunt op hun site dan aangeven welke bedels je al hebt..
Die heb ik ook. Pandora armband. En ik moest ook meteen aan die armband denken bij dit topic.
Je kan er zelf bedeltjes bij vragen.
Die heb ik ook. Pandora armband. En ik moest ook meteen aan die armband denken bij dit topic.
Je kan er zelf bedeltjes bij vragen.
donderdag 7 oktober 2010 om 12:27
Een etentje krijg ik al, heel lief!, van mijn ouders. Een horloge met ze uitzoeken is wel slim!
Ik zat al zelf te denken wat ik aan iemand zou geven, en dat zou iets van een vriendschapsboekje zijn waar iedereen op het feest wat in op kan schrijven, maar ja, dat kan ik ook niet aan veel mensen vragen .
Ik zat al zelf te denken wat ik aan iemand zou geven, en dat zou iets van een vriendschapsboekje zijn waar iedereen op het feest wat in op kan schrijven, maar ja, dat kan ik ook niet aan veel mensen vragen .
donderdag 7 oktober 2010 om 12:29
donderdag 7 oktober 2010 om 12:29
mijn sieraden van otazu ben ik dolgelukkig mee, of recent van milano, heb er de ring van waar je weer verschillende bolletjes en steentjes op kunt draaien en een ketting ervan. Niet eens zo duur!
Kookboeken zijn altijd goed.
Lekkere verzorgingsproducten van Milene of ander duurder merk.
Tijdschriften bonnen, altijd goed!
Weekendje weg.
Kookboeken zijn altijd goed.
Lekkere verzorgingsproducten van Milene of ander duurder merk.
Tijdschriften bonnen, altijd goed!
Weekendje weg.