Maaltijdboxen - voor- en nadelen? [Denk aan Hello Fresh etc]

23-01-2019 16:50 57 berichten
Goedemiddag! :)

Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen met maaltijdboxen! Al een tijdje twijfel ik om er een keertje een te bestellen. Ik ben een enorme leek in de keuken en heb vaak weinig inspiratie om te koken.. Ik vraag me alleen af of die recepten wel duidelijk zijn.. Is het écht efficienter om met zo'n box te koken?

Bestellen jullie het regelmatig? Wat vinden jullie er fijn aan en waar lopen jullie tegenaan met die boxen?

Dus; wat zijn voor jullie de voor- en nadelen?

(Misschien relevant om te omschrijven wat jullie gezinssituatie is?)
anoniem_6399201214336 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 16:57
6.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xxroos123 schreef:
23-01-2019 17:33
Bedoel je kant & klaar verpakkingen? Ik bedoel echt de boxen die de ingredienten portioneren en leveren, voor x aantal personen, met receptkart.
Ja die verspakketten. Ah heeft er heel veel. Ze zien er best spannend uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat een rare compensatie? Ik kreeg gewoon geld terug en/of mindering in bedrag volgende box.

Ik vind de kwaliteit juist hoog, maar koop als we geen box hebben vooral groenten enzo op de markt, dus dat is altijd al sneller slecht.

En je kan zelf kiezen wat je eet, elke keer kan je kiezen uit 15 gerechten ofzo. Je kan ook zelf je eet-volgorde bepalen.

We doen het vooral omdat mijn hoofd te vol zit om gerechten te kunnen bedenken, mijn man niet creatief is in de keuken maar wel lekker wil eten (en niet steeds hetzelfde wat het anders zou zijn als hij het moet bedenken). Ik momenteel niet naar de supermarkt/markt kan door alle prikkels en een simpel recept volgen met alle ingrediënten voor het grijpen het minste stress oplevert en we het zo ook makkelijk samen kunnen doen.