Maaltijdboxen - voor- en nadelen? [Denk aan Hello Fresh etc]

23-01-2019 16:50 57 berichten
Goedemiddag! :)

Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen met maaltijdboxen! Al een tijdje twijfel ik om er een keertje een te bestellen. Ik ben een enorme leek in de keuken en heb vaak weinig inspiratie om te koken.. Ik vraag me alleen af of die recepten wel duidelijk zijn.. Is het écht efficienter om met zo'n box te koken?

Bestellen jullie het regelmatig? Wat vinden jullie er fijn aan en waar lopen jullie tegenaan met die boxen?

Dus; wat zijn voor jullie de voor- en nadelen?

(Misschien relevant om te omschrijven wat jullie gezinssituatie is?)
anoniem_6399201214336 wijzigde dit bericht op 23-01-2019 16:57
6.65% gewijzigd
S-Meds schreef:
24-01-2019 16:19
het is duur
belachelijk duur
Dit!
Ik las hier ergens 46 euro voor 3 maaltijden......
Ik durf hier beweren dat ik een maaltijd klaarmaak voor man en mezelf voor ongeveer 4- maximum 5 euro.
Vandaag bv wortelpuree klaargemaakt met chipolatta's.
feniks02 schreef:
14-11-2019 16:53
Voordelen:
- geen tijd kwijt aan bedenken gerechten, checken wat er wel en niet al in huis is
- minder boodschappen op spitstijd of kostbare weekendtijd
- makkelijk om het koken aan de kinderen/pubers uit te besteden.
- keuze uit gerechten , geen irritatie meer omdat we steeds hetzelfde aten.

Nadelen:
- je wordt er wat lui van


Voor mij als solo ouder met en drukke baan, een studie en 5 eters een giga tijdbesparing die ervoor zorgt dat ik meer uren kan draaien op mijn werk.
Waarom up je een topic van bijna een jaar oud?
Moemoe64 schreef:
14-11-2019 17:47
Dit!
Ik las hier ergens 46 euro voor 3 maaltijden......
Ik durf hier beweren dat ik een maaltijd klaarmaak voor man en mezelf voor ongeveer 4- maximum 5 euro.
Vandaag bv wortelpuree klaargemaakt met chipolatta's.
Ongetwijfeld, maar je betaalt voor de luxe van het niet zelf bedenken en boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
14-11-2019 17:47
Dit!