Man heeft burnout

20-12-2011 13:56 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een burnout. Hij was een uitzonderlijke salesman in het onroerend goed, maar is onder de druk bezweken. Iedereen was zo trots op hem en is geschrokken dat hij zo in elkaar is geklapt.



Hij wil niks meer, eet weinig en heeft nergens meer zin in. Ik heb alles geprobeerd maar ik weet me geen raad meer. Het is al 3 maanden zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:hekje schreef op 20 december 2011 @ 14:32:

[...]





Wat staat hier?Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.
Alle reacties Link kopieren
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:43:

[...]



Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.Ik zou ook een burnout krijgen...
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:25:

[...]



ALLES



Kleine tip: als je hulp, advies e.d. wilt op dit forum, neem dan in elk geval de moeite om fatsoenlijk op de gestelde vragen te reageren.

Anders geef ik je zeer weinig kans van slagen.

Ik heb zelf ooit ook een burn-out gehad en was best bereid om je advies te geven, maar na het lezen van jouw reacties is de lust mij een beetje vergaan.
Alle reacties Link kopieren
En weer eens een topic dat door TO zelf om zeep wordt geholpen
Alle reacties Link kopieren
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:43:

[...]



Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.En wat staat hier nu weer Jeanette?
'Een uitzonderlijke salesman' ... god ja, met zo'n titel is het niet vreemd om ten onder te gaan in alle dikdoenerij ...
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageer je zo verdedigend op alle vragen die gesteld worden? Mensen proberen een beeld te krijgen van een situatie omdat je openingspost zeer miniem is. Jij reageert kortaf en met woorden die voor de meesten niet begrijpelijk zijn.

Wat is je doel van dit topic?



Klopt het dat jij ook het gevoel hebt dat je niet meer trots kan zijn op je man omdat hij van zijn 'voetstuk' is gevallen en baalt dat het na 3 maanden nog niet beter is? Dat proef ik een beetje uit je postings.
Alle reacties Link kopieren
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:43:

[...]



Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.





Volgens mij heet TO zelf een burnout.

Doe je ook zo tegen je man? Misschien ligt het niet eens aan zijn werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:janette45678 schreef op 20 december 2011 @ 14:43:

[...]



Dat du niet zo kaulo para moet doen swa.Zelf een burn out... Oh nee, vast een mutiple person disorder en haar Creoolse medicijnman komt nu door!



Yo TO, mazzel he, pik! Doeeeiiiii! Wanneer is je kerstvakantie weer op en moet je weer gewoon spijbelen?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die denkt dat het hier om een dikke vette trol gaat..?
Alle reacties Link kopieren
Jammer maar helaas



* Moderator, kun U het topic sluiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Beschuitje357 schreef op 20 december 2011 @ 14:56:

Ben ik de enige die denkt dat het hier om een dikke vette trol gaat..?Nee hoor...
De kerstvakantie begint al vroeg!
Alle reacties Link kopieren
Voor de taalliefhebbers: boeng kill=goed kerel. Nu ga ik die andere mysterieuze post opzoeken, TS houdt me lekker van m'n werk.
quote:hekje schreef op 20 december 2011 @ 15:02:

Voor de taalliefhebbers: boeng kill=goed kerel. Nu ga ik die andere mysterieuze post opzoeken, TS houdt me lekker van m'n werk.En uit welke taal komt het?
Alle reacties Link kopieren
"Doe even goed kerel".... Dus zelfs in slang is deze groenigbehaarde bergbewoner niet te volgen. O-kee....
Alle reacties Link kopieren
quote:mazzelen schreef op 20 december 2011 @ 15:04:

[...]



En uit welke taal komt het?Surinaams.
Alle reacties Link kopieren
Doe niet zo...



kaulo: poep, kanker



para: gek



sma..kan ik niet vinden..wel swa=meisje
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog meer TS? Ik heb geen zin om te werken :(
ik heb nog een gevonden:

uitzonderlijk salesman in onroerend goed= makelaar.
quote:Beschuitje357 schreef op 20 december 2011 @ 14:56:

Ben ik de enige die denkt dat het hier om een dikke vette trol gaat..?Nee, je bent niet de enige, niemand meer reageren dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 20 december 2011 @ 14:54:

[...]





Zelf een burn out... Oh nee, vast een mutiple person disorder en haar Creoolse medicijnman komt nu door! [afbeelding]



Yo TO, mazzel he, pik! Doeeeiiiii! Wanneer is je kerstvakantie weer op en moet je weer gewoon spijbelen?
Goh die Trolls worden echt steeds origineler!
Alle reacties Link kopieren
ah jammer, dit was een mooie troll. Jammer dat het al zo snel voorbij is... :(
De kerstvakantie is nog niet voorbij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven