mannen en overleg

01-09-2012 11:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dat je man wil bijvoorbeeld de keuken afmaken en vraagt aan jou wat je het mooiste lijkt zodat je er dan samen uit kan komen

Jij zegt dan tegen hem dat je als achterwand tegels wil vind ik het mooiste en is fijn schoon te houden

Maar nee tegels valt af hij wil het binnen een halve dag klaarhebben en doet gewoon wat hij wil

Waarom vraagt hij dan eerst wat ik wil

En van mij mag hij er wel langer over doen of hij huurt iemand in die het kan betegelen

Nee meneer wil stucken en boven en zijkant houte planken

Herkennen jullie dit dat wanneer je je mening geeft dat hij toch zijn eigen ding doet
ja irritant.

vraag het dan niet, denk ik dan. Zeg ik dan ook. Maar dan zegt hij; klaag je dat ik het niet gevraagd heb. Zeg ik; ja ik wil graag mijn mening geven maar moet je er ook wat mee doen anders is het voor piet snot. Eigenlijk wil je alleen horen dat ik het een goed idee vind, wat jij wil..

nou ja, dan begint het gekibbel..

Maar komen we uiteindelijk wel weer uit hoor...alleen een beetje vermoeiend af en toe.
nee en ja.

Hij hoeft toch niet blind te volgen wat jij zegt?

Hij wil gewoon jouw mening horen en dan een afweging maken.

Ik doe het ook weleens hoor, iemands mening vragen en dan tóch mijn eigen pad kiezen.
quote:absor schreef op 01 september 2012 @ 11:20:

ja irritant.

vraag het dan niet, denk ik dan. Zeg ik dan ook. Maar dan zegt hij; klaag je dat ik het niet gevraagd heb. Zeg ik; ja ik wil graag mijn mening geven maar moet je er ook wat mee doen anders is het voor piet snot. Eigenlijk wil je alleen horen dat ik het een goed idee vind, wat jij wil..

nou ja, dan begint het gekibbel..

Maar komen we uiteindelijk wel weer uit hoor...alleen een beetje vermoeiend af en toe.En jij wil dan weer dat hij jóuw idee uitvoert, ook als het hem niet aanstaat, want hij heeft tenslotte om jouw mening gevraagd.;)
@mevrouwtje

ja precies
Haha dit klinkt juist eerder als een vrouwending:

v: "Schatje, natuurlijk heb jij ook een mening over onze bruiloft, wil je de witte of de rode bloemen?"

m: "Rood"

v: "Ehm.... laten we toch maar met de witte gaan!"
Eh...sorry, nee. Mijn vriend is juist de persoon in onze relatie die altijd naar consensus streeft (over alles!). Vind ik soms zwaaaaar vermoeiend, al begrijp ik wel dat het in het geval van TO (lees: ingrijpende verandering in de keuken) wel fijn is als beide partners tevreden zijn met het resultaat.
Je geloofd het niet maar mijn vriend heeft een kennis Gebelt en die komt binnenkort kijken en tegels zetten

En toen ik het zei wou hij er niks van weten

Mannen
Krijg je alsnog je zin, is het weer niet goed.
Hahahahaha het is Zeker wel goed alleen vind het altijd zo lastig dat het altijd van andere af moet komen
quote:mamasilly2009 schreef op 01 september 2012 @ 11:52:

Je geloofd het niet maar mijn vriend heeft een kennis Gebelt en die komt binnenkort kijken en tegels zetten

En toen ik het zei wou hij er niks van weten

Mannen Hij heeft gewoon naar je geluisterd!
J*zus, je kunt ook overal over zeiken zeg! Doet hij niet wat je wil, is het niet goed. Doet hij wat je wel wil is het ook niet goed. Je moet niet zo moeilijk doen!
Ik snap het ergens wel, man en vrouw en als het om doe het zelven gaat of verbouwing van het huis is vaak een regelrechte ramp. Hij ziet het zo, zij ziet het zus. Vaak denkt hij dat het praktischer en beter kan, maar zij zit weer op een ander vlak.

Je hebt je zin gekregen al is het via een omweg. Veel plezier met de tegels.
Nee hoor, man en vrouw hoeft helemaal geen ramp te zijn als het om klussen gaat. Wat is dat nou voor stom gegeneraliseer. Lief en ik zijn allebei handig en kunnen prima overleggen over hoe dingen het best kunnen en er het mooist uit zouden zien.

En TO, jemig, wat kun jij zeuren zeg. Wees blij dat-ie klust. Doe je zelf ook weleens wat in huis?
Ik doe meer als hem in huis hij zit alleen maar op zijn laptop en te zeuren

En als ie een x klust wordt het niks want hij kan niet klussen
Jullie hebben het heel gezellig samen, of niet?
Denken jullie dat 2 vrouwen er samen sneller uit zijn?

Want dat is dus niet zo, dan is het alsnog oeverloos discussieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven