MarktplaatsMOE!

28-01-2011 07:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niks ernstigs, maar moet het even kwijt!

Al vaker dingen via Marktplaats verkocht, van bureau tot konijnenhok. Was altijd zo weg, ook al was t echt niet meer als nieuw.

Nu had mijn zus een stuk of 6 paar nieuwe merkschoentjes voor kinderen staan, ongedragen, echt heel mooi. Ze zei 'Neem ze mee naar huis, zet ze op marktplaats en we delen de winst'. Mooi, ik kan wel een centje extra gebruiken, dus zo gezegd zo gedaan. Heb gekozen voor optie 'bieden', met 10 euro per paar waren we al tevreden.

Ik heb ze er nu al voor de tweede ronde opstaan, maar wordt helemaal gek! Veel biedingen, mensen die zeggen dan-en-dan te komen, en je hoort gewoon NIETS meer. Thuis wachten, komen ze gewoon niet opdagen! Hahaha, heb nog NIETS verkocht en stop er nu ook mee, hoor.

Snap t ook niet, schoentjes allemaal nieuw in de doos, orginele prijs staat er op ( zo rond de 55 euro), ik zou er een moord voor doen.

Maar goed, ben het helemaal beu. Heb in een paar maanden zeker 50 biedingen gehad, 6 keer thuis gebleven en geen paar verkocht.
Zó herkenbaar, ik heb ook wat rommeltjes erop gezet, word erop geboden, reageer je snel dat ze mogen komen kijken, blijft het stil. Ja mail dan gewoon terug dat je al iets anders hebt.

Of maak je een afspraak, komen ze niet opdagen of bellen ze 5 min van tevoren af..

Breng ik het net zo lief naar de kringloop.
Heb zelfs al dreigende mails gehad van iemand (heb er mp van op de hoogte gesteld). Ik had nl. zijn vrouw beledigd omdat ik het niet okay vond dat ze om half elf 's avonds mij nog ging bellen over wanneer ze iets kon ophalen. Deze meneer vond het een normale tijd en ik moest oppassen want hij wist waar mijn huis woont ??? Mail ook helemaal vol met spelfouten. Ben niet bang maar wel geirriteerd dat sommige mensen zo agressief kunnen reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven