Marokkanen in mijn huis !!

17-02-2010 12:35 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen: twee levensgrote Marokkanen in mijn huis !!

Ik geef toe: ik heb ze zelf binnengelaten. Ze kwamen mijn combiketel repareren.

Leuke gezellige kerels en zeer vakbekwaam. Ik mocht kijken wat ze deden, kreeg uitgebreid uitleg en ze fiksten het apparaat keurig. Nog een kop koffie gedronken en wat gekletst en daarna vertrokken ze naar de volgende klant.

Ik heb meteen een onderhoudscontract bij ze gesloten
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Bosaap, omdat Marokkanen actueel zijn, duuh.
Ik denk dat Liv liever bij mij op cursusssss wil. Jij bent te genuanceerd. Ik daarentegen ben wat radicaler zeg maar. Liv gaat voor een snel resultaat :-)
.
quote:driewieler wrote on 17 February 2010 @ 14:00:

Precies Ligeia. En je weet wat we met buitenlanders doen he?

Juist! Enkeltje vaderland!

Enkeltje Buitenland? (Waar ligt dat eigenlijk?)

Ik zou ze gewoon een actieve vulkaan inmieteren...
Ik kwam ook pas geleden een Fransman tegen zonder baret en stokbrood.

En een Engelsman zonder paraplu.

En een Schot zonder kilt maar mét broek.

En een Duitser zonder braadworst en bier.

En een Belg met een IQ hoger dan dat van een doperwt.

En een Turk die me niet beroofde.

En een Marsmannetje dat geen rare dingen met mijn anus deed.

En....wat is nou eigenlijk je punt met dit topic Donkey? Komt op mij een beetje over als "punten scoren" eigenlijk.
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:05:

Ik denk dat Liv liever bij mij op cursusssss wil. Jij bent te genuanceerd. Ik daarentegen ben wat radicaler zeg maar. Liv gaat voor een snel resultaat :-)

Ze woont bij mij om de hoek en haar eerste les is: vooral niet teveel eigen geld uitgeven aan dit soort integratiecursussen.

Tenzij jij haar taxi kosten wil subsideren?
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:05:

.Tjonge wat ben jij goedgelovig. Ali's en auto's. Geloof je het zelf? Ali's en ezels kan ik me iets bij voorstellen, maar met Bentleys? Jij moet je echt laten nakijken hoor
.
Zo, ik schei er even mee uit want ik ga, zoals het een goede Marokkaanse betaamt, boodschappen jatten doen.

Salaam Aleikoem.
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:13:

Zo, ik schei er even mee uit want ik ga, zoals het een goede Marokkaanse betaamt, boodschappen jatten doen.

Salaam Aleikoem.

Beslema, maar wel eerst bidden voor je de deur uitgaat he.

Want anders vergeeft Allah je niet
Gatverdegatver.......ik zou de deur meteen hebben dichtgeslagen. Liever twee maanden in de kou dan tien minuten een marokkaan in mijn huis.

Laat staan twee.

quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:15:

[...]

Beslema, maar wel eerst bidden voor je de deur uitgaat he.

Want anders vergeeft Allah je niet Ik ben een van de weinige Marokkanen (en dat zijn er echt niet veel hoor, op een hand te tellen) die een baan heeft. Dus ik kan mijn zonden gewoon afkopen.
quote:IlikeFormentera schreef op 17 februari 2010 @ 14:13:

Neen Minny, dit is denk ik de plek waar je die enkele nieuwe Nederlander die het stereotype beeld op vakkundige wijze weet te loochenen, een aparte vermelding mag geven. Ik hoop dat het een lang topic wordt maar we weten natuurlijk allemaal al dat het wel bij 'anecdotische verrassingen' zal blijven. Want soms zijn cliches ook gewoon waar.Juist door te doen alsof het enorm bijzonder is dat een Marokkaan een keer niet iemand schedel inslaat voor een euro, bevestig je het cliche. Oooooh wat bijzonder zeg, ze werken!

Whatever

Ik vind dat anders niet bijzonder maar de normaalste zaak van de wereld, zo hoort het namelijk ook. Of gaan we nu elke keer dat iemand, of het nou een Marokkaan is of niet, zich gedraagt zoals het hoort...een topic openen. Ik vind het hysterisch en volkomen onnodig. Een beetje iemand een applausje geven omdat diegene iets doet wat ie ook hoort te doen...juist...
Waarom staat er (in de titel) een spatie voor de uitroeptekens?...
lucky you, ik moet het doen met een armzalig uitkerinkje en dan ook nog wordt er van mij geeist dat ik moet gaan werken voor hetzelfde armzalig bedrag.

Ik ga m'n zoon maar op pad sturen denk ik, misschien dat hij nog wat bij elkaar kan schnabbelen stelen/dealen/helen.
Eigenlijk is verrast zijn door fatsoenlijk gedrag van een Marokkaan, een tikkie racistisch. Het zegt namelijk dat je het niet verwacht had. En dát is wel erg bevooroordeeld...
TO kon het zelf ook even niet geloven. Tussen de laatste letter en de eerste uitroepteken heeft ze waarschijnlijk een stressmoment of black out ervaren.
quote:driewieler wrote on 17 February 2010 @ 14:23:

TO kon het zelf ook even niet geloven. Tussen de laatste letter en de eerste uitroepteken heeft ze waarschijnlijk een stressmoment of black out ervaren.Ik denk dat het een gebrek aan beheersing van de Nederlandsche Taal is...
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:23:

TO kon het zelf ook even niet geloven. Tussen de laatste letter en de eerste uitroepteken heeft ze waarschijnlijk een stressmoment of black out ervaren.Blijkbaar is TO zo geschrokken dat ie spontaan een vrouw werd
quote:Donna schreef op 17 februari 2010 @ 14:22:

lucky you, ik moet het doen met een armzalig uitkerinkje en dan ook nog wordt er van mij geeist dat ik moet gaan werken voor hetzelfde armzalig bedrag.

Ik ga m'n zoon maar op pad sturen denk ik, misschien dat hij nog wat bij elkaar kan schnabbelen stelen/dealen/helen.Gewoon faken dat je ziek bent. Ga je linea recta de WAO in. Hebben mijn broers, ooms en neven ook gedaan. Zitten nu lekker te chillen in Marokko van die centen!
Ok, ok mensen, denk diep na.

Er moet absoluut een moment geweest zijn dat je een fatsoenelijke Marokkaan tegen bent gekomen.

Je moet er lang over nadenken, dat besef ik mij maar al te goed.

Maar als DS en ILF een dergelijke ervaring uit de krochten van hun geheugen kunnen opdiepen ( ok DS had daar niet veel voor nodig want zeer recentelijk) dan moet het jullie ook lukken....toch??

Nou, al die ervaringen gaan we bundelen en die overhandigen we aan Wilders...tadaaa....
quote:minny schreef op 17 februari 2010 @ 14:24:

[...]

Blijkbaar is TO zo geschrokken dat ie spontaan een vrouw werd Kan er maar niet aan wennen dat hier ook mannen schrijven. Tja, ik ken niet beter als dat de vrouwen gescheiden leven van de mannen
quote:driewieler wrote on 17 February 2010 @ 14:25:

[...]

Gewoon faken dat je ziek bent. Ga je linea recta de AOW in. Hebben mijn broers, ooms en neven ook gedaan. Zitten nu lekker te chillen in Marokko van die centen!Moet dat dan niet AIW zijn?...
quote:driewieler schreef op 17 februari 2010 @ 14:25:

[...]

Gewoon faken dat je ziek bent. Ga je linea recta de AOW in. Hebben mijn broers, ooms en neven ook gedaan. Zitten nu lekker te chillen in Marokko van die centen!

Maar ze hebben wel eerst een huis gebouwd hoop ik?

Van de kinderbijslag en uitkering moet dat toch wel gelukt zijn.

Dat is ook mijn droom....insa allah

*heeft wegzwijmel moment*
Wat een stom topic. Ik ben er weg van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven