Mascara uit enveloppe gestolen
zaterdag 8 januari 2011 om 17:54
Ik heb via Ebay mascara's besteld uit Engeland, bij dezelfde verkoper waar ik al vaker besteld heb. Gaat normaal altijd prima. Vandaag de enveloppe ontvangen, maar hij is LEEG! Alleen een kopie van de rekening zit erin, voor de rest niks.
De tape is aan de zijkant van de enveloppe los (geknipt?) en er zit plakband opgeplakt, over de portosticker (dus later erop geplakt)
Ik ben er dus bijna zeker van dat de enveloppe open is gemaakt en de inhoud eruit is gehaald.
Heeft iemand van jullie dit wel eens aan de hand gehad? Ik heb de verkoopster al gemaild hoe we dit kunnen oplossen, maar kan ik hier ook nog iets mee bij TNT?
Aanvulling: klantenservice TNT is a gesloten, dus kan hun niet bellen nu
De tape is aan de zijkant van de enveloppe los (geknipt?) en er zit plakband opgeplakt, over de portosticker (dus later erop geplakt)
Ik ben er dus bijna zeker van dat de enveloppe open is gemaakt en de inhoud eruit is gehaald.
Heeft iemand van jullie dit wel eens aan de hand gehad? Ik heb de verkoopster al gemaild hoe we dit kunnen oplossen, maar kan ik hier ook nog iets mee bij TNT?
Aanvulling: klantenservice TNT is a gesloten, dus kan hun niet bellen nu
zaterdag 8 januari 2011 om 18:04
zaterdag 8 januari 2011 om 18:07
Zal een bedrijf zoals TNT, DHK of Fedex nooit zo aanleveren.
Zij tapen dat dan dicht met bedrijfsplakband en een sticker dat er onderweg iets gebeurd is dat de verpakking kapot is gegaan en je daarom die tape aantreft.
Suf dat iemand dan nog de moeite neemt om het door te zenden, een lege enveloppe notabene!
Als je zo nodig moet jatten, gooi dan weg wat je niet wil :-S
Zij tapen dat dan dicht met bedrijfsplakband en een sticker dat er onderweg iets gebeurd is dat de verpakking kapot is gegaan en je daarom die tape aantreft.
Suf dat iemand dan nog de moeite neemt om het door te zenden, een lege enveloppe notabene!
Als je zo nodig moet jatten, gooi dan weg wat je niet wil :-S
zaterdag 8 januari 2011 om 18:12
Gelukkig heb je ook al vaker wat besteld bij dat bedrijf, het bedrijf zal dan ook van goede wil uitgaan.
Idd zoals de rest hier aangeeft contact met het bedrijf en vragen wat te doen en tnt even bellen.
Schandalig..het is niet alleen die mascara die ze gejat hebben maar ook je happy-momentje om een pakje open te maken.
Idd zoals de rest hier aangeeft contact met het bedrijf en vragen wat te doen en tnt even bellen.
Schandalig..het is niet alleen die mascara die ze gejat hebben maar ook je happy-momentje om een pakje open te maken.
zaterdag 8 januari 2011 om 18:13
Heb ook een keer gehad met een lipgloss van Mac. De verkoopster heeft geld terug gestort. Super service, want verzenden blijft natuurlijk op eigen risico. Is ook niks aan te doen. Klacht indienen zal ook geen nut hebben en hij komt echt niet meer boven water..
Denk dat je gewoon pech had. Volgende keer beter. Misschien dat de verkoper een nieuwe stuurt, maar dan heb je mazzel dat ze goeie service geeft.
Denk dat je gewoon pech had. Volgende keer beter. Misschien dat de verkoper een nieuwe stuurt, maar dan heb je mazzel dat ze goeie service geeft.
zaterdag 8 januari 2011 om 18:16
Het ging om 5 mascara's, ook voor mijn zus. Dubbel balen dus.. Denk ook wel dat de verkoopster het geld terugstort.
Gaat me niet zo om de kosten, vind het gewoon schandalig dat er mensen zijn die pakketjes gaan open maken!!!
@dubbeldrop, het was inderdaad een heel raar moment. Ah leuk mijn pakketje! En dan voel je dat er niks inzit....
Gaat me niet zo om de kosten, vind het gewoon schandalig dat er mensen zijn die pakketjes gaan open maken!!!
@dubbeldrop, het was inderdaad een heel raar moment. Ah leuk mijn pakketje! En dan voel je dat er niks inzit....
zaterdag 8 januari 2011 om 18:22
zaterdag 8 januari 2011 om 18:37
zaterdag 8 januari 2011 om 18:54
Vorig jaar had ik wat bij een Amerikaans webshop besteld via Paypal, alleen het product nooit ontvangen ( rond de 100 dollar )
Via Paypal een claim ingediend, en de verkoper stuurde het nog een keer op.
Deze keer wel ontvangen.
Ik weet niet of we deze situaties met elkaar kunnen vergelijken, maar toch.
Maar ik denk dat Paypal het ook snel door heeft, als je elke keer een claim opend dat de bestelling niet is aangekomen ( terwijl dat wel is gebeurd )
Via Paypal een claim ingediend, en de verkoper stuurde het nog een keer op.
Deze keer wel ontvangen.
Ik weet niet of we deze situaties met elkaar kunnen vergelijken, maar toch.
Maar ik denk dat Paypal het ook snel door heeft, als je elke keer een claim opend dat de bestelling niet is aangekomen ( terwijl dat wel is gebeurd )
zondag 9 januari 2011 om 10:14
Lash Stylist van de Maybeline, dat is de enige die ik nog wil, die is zo fijn! Maar is hier helaas niet meer te krijgen...
Sowieso zijn alle mascara's via Ebay / UK erg goedkoop!
Trouwens als je bij de Duitse grens in de buurt woont, ga eens naar de DM. Zijn alle mascara's zeker de helft goedkoper dan hier!!!
Sowieso zijn alle mascara's via Ebay / UK erg goedkoop!
Trouwens als je bij de Duitse grens in de buurt woont, ga eens naar de DM. Zijn alle mascara's zeker de helft goedkoper dan hier!!!