Matras Aanschaf

24-09-2012 15:00 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar bestel je een matras zonder te hoge verzendkosten ?
Wat noem jij te hoog?
50,=
gewoon kopen in een winkel (dus niet online) die aan huis bezorgd
Het lijkt me essentieel dat een matras ook lekker ligt. Dus dat je eerst beslist wat voor matras je wilt hebben, om hem vervolgens te bestellen.

Zit er een Ikea in de buurt? Dan zijn de bezorgkosten namelijk niet zo hoog. En ik ben zeer tevreden over het Ikea matras wat ik nu heb.
Je kunt nu een aanbieding bij Groupon kopen. Is een risico, maar wij hebben het een paar maanden geleden gedaan en dat matras bevalt echt eindeloos fantastisch.

Soms hebben ze ook probeerdagen, ik zou de aanbieding even bekijken als ik jou was.
Ikea. Heerlijk matras.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:giuliettacapuletti schreef op 24 september 2012 @ 15:07:

Het lijkt me essentieel dat een matras ook lekker ligt. Dus dat je eerst beslist wat voor matras je wilt hebben, om hem vervolgens te bestellen.

Zit er een Ikea in de buurt? Dan zijn de bezorgkosten namelijk niet zo hoog. En ik ben zeer tevreden over het Ikea matras wat ik nu heb.hoe hoog ?
quote:Confiture schreef op 24 september 2012 @ 15:09:

Je kunt nu een aanbieding bij Groupon kopen. Is een risico, maar wij hebben het een paar maanden geleden gedaan en dat matras bevalt echt eindeloos fantastisch.

Soms hebben ze ook probeerdagen, ik zou de aanbieding even bekijken als ik jou was.bedankt voor de tip
quote:vaintje schreef op 24 september 2012 @ 15:06:

gewoon kopen in een winkel (dus niet online) die aan huis bezorgdik woon op mezelf en heb geen auto dus vandaar
Gewoon naar de woonwinkels in de omgeving van je woonplaats gaan en daar kijken en vragen.
in sommige gevallen is het goedkoper om een busje te huren dan om een matras te laten bezorgen. raar maar waar.

wij zijn een tijdje geleden verhuisd en kochten voor in ons nieuwe bedje een fijn 160x200 matras (wat dus niet in onze auto past) en bezorgen was geloof ik ook iets van 50 euro. voor een halve dag een busje huren waren we 36 euro kwijt (iets meer want hij moest afgetankt teruggezet).
http://www.qooqle.nl/?q=ikea+services+prijzen

Google stuk?
quote:redband schreef op 24 september 2012 @ 15:16:

Gewoon naar de woonwinkels in de omgeving van je woonplaats gaan en daar kijken en vragen.dat heb ik dus al gedaan, de bezorgkosten zijn vaak net zo hoog als de matras zelf
Oh, hmm, wij kochten een boxspring en toen waren er geen bezorgkosten maar alleen een matrasje is natuurlijk wel wat anders.

Mss een bakfiets huren?
Easymatras bezorgt gratis.
thx!
quote:craftygirl schreef op 24 september 2012 @ 15:11:

[...]

hoe hoog ?Ehm.. Heeft je moeder je niet geleerd dat het onbeleefd overkomt als je zo kortaf doet?
Maar ook mensen-met-auto laten matrassen toch bezorgen?
Ik zou een matras nooit online kopen, ik zou er toch altijd op willen liggen en in de gelegenheid zijn meerdere matrassen te proberen.

En dat lijkt me online een beetje moeilijk.
Laylalala, ik vond het een hoog Ilske gehalte hebben. Maar TO reageert tenminste nog.
20 minuten bij mij vandaan heb ik een matrassenwinkel zitten, het is een stuk lopen maar de matras ligt er :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven