Miele twindos wasmachine

15-07-2015 22:21 7 berichten
Ik zag net de reclame voor deze wasmachine en zag dat er aparte wasmiddel onderaan in de machine gedaan moeten worden.

Ik vroeg me gewoon af hoe is dit handig? Je moet iets onderaan het apparaat toevoegen en ik ben er nog niet achter of je dit kan bijvullen of los moet kopen.

Vroeg het me gewoon af
Alle reacties Link kopieren
Ook Love is in the air aan het kijken?

Mijn opmerking tijdens de reclame net was; wat een onzin dat zo'n apparaat dat moet regelen... Zonde geld!
Vandaag is de mooiste dag.
Zag die reclame een maand geleden. Dacht van 'ohh wat een mooie wasmachine'.

Stopte die van ons er gelijke mee.

Het is een mooi systeem maar volgens mij verbruik je dan best wel veel wasmiddel. (Zijn rond de 1500¤ dacht ik)
Het is een speciaal wasmiddel dat je moet kopen voor deze Miele. Volgens Miele is het juist zuiniger.

Vond het wasmiddel aan de dure kant en heb uiteindelijk een andere Miele gekocht, waarbij ik het merk wasmiddel zelf kan bepalen.
Je krijgt er ook twee lege flacons bij. Die kun je met je eigen wasmiddel vullen.

Ook zit er een apart vakje (net als bij andere wasmachines) waar je je wasmiddel in kunt doen.

Je kunt ook gewoon van die builtjes in de machine gooien.
quote:elmo11 schreef op 15 juli 2015 @ 23:12:

Je krijgt er ook twee lege flacons bij. Die kun je met je eigen wasmiddel vullen.

Ook zit er een apart vakje (net als bij andere wasmachines) waar je je wasmiddel in kunt doen.

Je kunt ook gewoon van die builtjes in de machine gooien.

Dan ben ik verkeerd ingelicht door Miele

Als het en en is, dan heb je wel veel keuze!
quote:Magnetico schreef op 15 juli 2015 @ 23:23:

[...]

Dan ben ik verkeerd ingelicht door Miele

Als het en en is, dan heb je wel veel keuze!Dat denk ik... Wij hebben 'm en hij bevalt erg goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven