Mierenplaag op balcon (7e verdieping)
zaterdag 21 mei 2011 om 20:21
Het hele balcon stikt van de mieren, ik vind het zo raar omdat ik op de 7e verdieping woon. Mierenlokdoosje vinden ze speelgoed, verder geprobeerd: centen neerleggen, zelfrijzendbakmeel, sprayen met glassex, allemaal van internet gehaald. Moet ik dan toch met het giftige mierenpoeder aan de slag, wil ze niet binnen maar vanmiddag liepen er al een paar in de keuken...
Iemand tips?
Iemand tips?
zaterdag 21 mei 2011 om 21:17
quote:lunaan schreef op 21 mei 2011 @ 21:03:
Wat doen die beestjes nou ?...lekker laten lopen...Wees blij met een stukje natuur in huis op 7 hoog .
En anders, de aanloop route spotten, en daar een schaaltje bier neerzetten (dan kunnen ze de weg niet meer terugvinden) Zatvoeren is ook niet bepaald diervriendelijk
Wat doen die beestjes nou ?...lekker laten lopen...Wees blij met een stukje natuur in huis op 7 hoog .
En anders, de aanloop route spotten, en daar een schaaltje bier neerzetten (dan kunnen ze de weg niet meer terugvinden) Zatvoeren is ook niet bepaald diervriendelijk
zaterdag 21 mei 2011 om 21:51
Heb even geduld. Wij hebben er ieder jaar last van (wel begane grond) en gebruiken gewoon mierenlokdozen. Duurt even een paar dagen voordat het effect heeft, maar uiteindelijk zijn de mieren voor ons huis altijd verdwenen.
Wel vervelend idd, vorig jaar hadden we een heel leger dat vanaf de voordeur, door onze gang naar onze keuken marcheerde :s
Wel vervelend idd, vorig jaar hadden we een heel leger dat vanaf de voordeur, door onze gang naar onze keuken marcheerde :s