Mooie interieurs / plaatjestopic
zondag 5 februari 2012 om 11:13
Omdat ik eigenlijk zin heb om te verhuizen en me graag verlekker aan mooie interieurs en dagdromen hoe m´n perfecte huisje eruit zou zien. En omdat ik benieuwd ben naar andermans smaak.
Plak hier plaatjes van interieurs wat JIJ mooi vindt!
Ik hou erg van een romantische sfeer en van turquoise en blauw:
Plak hier plaatjes van interieurs wat JIJ mooi vindt!
Ik hou erg van een romantische sfeer en van turquoise en blauw:
maandag 6 februari 2012 om 22:10
Ja vind ik ook! (is niet mijn kamer hoor! i wish..) maar uiteindelijk gaat het wel heel mooi worden, denk ik. T is toch best moeilijk om twee interieurs samen te voegen, het overtollige weg te doen en een beetje leuk samenhangend geheel te krijgen! Wat we allebei nog leuk vinden ook..
Ik heb nu een mooi kleed op het oog, alleen plaatje plakken lukt even niet.
Ik heb nu een mooi kleed op het oog, alleen plaatje plakken lukt even niet.
dinsdag 7 februari 2012 om 10:37
Ik zie zoveel witte banken voorbij komen hier, ben ik de enige die daar zeer 'nerveus' bijna niet op durft te zitten?
Ik ben altijd bang dat ik enorm ongesteld word, of dat mijn spijkerbroek afgeeft o.i.d.
Zit op zo'n lichte bank altijd in een zeer onconfortabele (en hopelijk onopvallende) éénbils, samenknijp houding en probeer mijn gewicht op de ''eén of andere manier op mijn voeten te laten rusten zodat ik soort van als een engeltje boven de bank zweef..
Ik ben altijd bang dat ik enorm ongesteld word, of dat mijn spijkerbroek afgeeft o.i.d.
Zit op zo'n lichte bank altijd in een zeer onconfortabele (en hopelijk onopvallende) éénbils, samenknijp houding en probeer mijn gewicht op de ''eén of andere manier op mijn voeten te laten rusten zodat ik soort van als een engeltje boven de bank zweef..