Mooie tafelkleden - tips
vrijdag 4 september 2009 om 17:52
Hoi allemaal, al onze tafelkleden (rechthoekige tafel) zien er schmutzig uit ze worden ook in de was niet echt meer vlekkeloos. Ik heb al wel een beetje gekeken bij zaken als V&D en op internet maar waar kopen jullie je tafelkleden en heb je nog tips? Ze zijn allemaal zo ontzettend duur voor een recht lapje stof (ik vind 30 euro voor een tafelkleed nogal wat). Ik zoek gewoon stoffen dus niet van die zeiltjes. Kan ook niet naaien dus zelf stof kopen en omzomen is ook geen goed idee. Graag tips voor ketens, adresjes, aanbiedingen of wat dan ook..
Tnx!
Tnx!
vrijdag 4 september 2009 om 17:54
Je kunt de stof ook wegbrengen naar de kleermaker hoor. Die maakt ze mooi aan elkaar voor je, met zoompje.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 4 september 2009 om 18:42
vrijdag 4 september 2009 om 18:52
Als je online wilt winkelen zou je www.Bellebien.nl eens kunnen proberen. Verder hebben van die Home&Garden fairs vaak stands waar je heel goedkoop hotellinnen kunt kopen, van chic damast tot vrolijk geruit en zowel tweede hands als nieuw.
vrijdag 4 september 2009 om 19:16
maandag 31 oktober 2011 om 22:33