muur kleur...help?

30-07-2012 10:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege wisselingen van kamers moet ik de muren van mijn slaapkamer gaan verven. We hebben wit laminaat, hoogglans witte kasten, wit bed/nachtkastjes/ladekast. De kamer is redelijk licht door veel ramen. Ik heb een tijdje geleden een overtrek gekocht (Vermont van Beddinghouse) in de kleuren rood/roze. Ik heb werkelijk geen idee wat voor kleur ik op de muur kan doen wat er mooi bij staat, dacht aan een wat donkerder/fellere kleur achter en naast de kasten, en de rest van de kamer in een lichtere kleur. Ik heb totaal geen gevoel voor kleur en stijl, weet alleen dat ik niet van dat lichtgrijs hou wat op de foto bij het dekbedovertrek staat. wat zouden jullie voor kleur doen op de muren?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Rood! Van dat oldskool-ossenbloed-rood
Ik zou 1 muur (achter het bed?) echt donker doen, donker-aubergine, heel donker chocoladebruin of zelfs antraciet. Rest denk ik wit laten of eventueel heel licht lavendel-grijs (maar dat vond je niet mooi, zei je al)
@neveyn rood vind ik erg mooi, achter de kasten. Maar wat dan op de overige muren?

moosey dat grijzige vind ik inderdaad niet mooi.

wat vinden jullie van de serie Nepal van Flexa? die kleur puur taupe en nuance taupe. Zou dat mooi zijn er bij? en dan met bv witte gordijnen?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Kersenrood of fris zeegroen of aubergine of fuchsia roze, taupe!

Ik heb zelf pas een muur geverfd beneden, heb eerst kleur staaltjes gehaald en aantal dagen of weken aan de muur geplakt, zodat je er iedere dag tegenaan kijkt, en dan zie je vanzelf of die tint wat voor je is of bij de ruimte past.

zou zelf niet voor chocolade bruin gaan ofzo, saai..grijs word ook saai denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven