Naaipatronen uitwisselen

04-04-2012 08:01 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om in dit topic een actie te beginnen naar een patroon waar je al lang naar op zoek bent.

Ik ben namelijk op zoek naar een naaipatroon van een voetenzak voor een Easy Walker buggy of een standaard model die op iedere buggy past. Op Internet is er geen te vinden.

Wie heeft er ooit zelf een gemaakt?
zo'n zak in heel makkelijk zelf te maken zonder patroon. Dat patroon kun je zelf tekenen. Ken je iemand met zo'n zak? En ben je een beetje handig?

Even die zak meenemen, nameten, tekenen en in elkaar zetten.

Ik heb hem ook zelf gemaakt maar de patronen helaas weggegooid.

Succes!!
even een vraagje wat ik me allang afvraag

ik heb ( uit noodzaak omdat ik niets leuks vond ) voor nieuwjaar zelf een kleedje gemaakt, gewoon zwart bustier, kort met een kanten rand. ik had dit nog nooit gedaan, mijn moeder haar naaimachine gevraagd, en pfiieuuww het was gelukt, het zat me heel goed, en kreeg zelfs complimenten over mijn leuk kleedje

nu dacht ik: hoe leuk als ik mijn kleren zelf kon maken!! waarschijnlijk ben ik een beetje overmoedig?

hebben jullie lessen gevolgd ooit of alles zelf geleerd door veel te oefenen of...?
@kathrien Ik heb als meisje twee jaar les gehad, daarna heb ik alles zelf gedaan. Gewoon iedere keer een iets moeilijker patroon nemen (bijv. knip mode geeft zijn patronen sterren voor de moeilijkheidsgraad).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven