Nieuwe keuken

15-01-2016 21:09 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze huidige keuken is volledig op. Koelkast kapot, vaatwasser loopt op laatste loodjes. Elektrische kookplaat: 1 kapot en alle keukenkastjes hangen scheef.

Dus nu aan een tocht bezig langs keukenboeren.

Geef gerust jullie input : wat is bij jullie echt een gouden greep geweest?

Stoomoven ja/ nee ? Wie heeft er een en hoe vaak gebruik je hem? Waarom wel of niet?

Quooker ? Ja / nee , waarom?

Er komt een vaatwasser, kookplaat 4 pits) oven, magnetron (combi???)

Mogelijk een quooker en mogelijk stoom oven.

Laat gerust weten wat jouw gouden aankoop is geweest, wat achteraf gezien niet handig was etc.
Tvp!
Philips blender en philips airfryer. Geen inbouwapparatuur, maar gebruik ik veel.
-
Ik heb nooit last of vuil met met vierkante wasbak met superstrakke hoeken.
Volgende week komt onze nieuwe keuken. Ik heb er zo'n zin in!!! En ik zal blij zijn als we weer een beetje van dat stof af zijn!!! Bleh, dat zit over de hele beneden verdieping.
6 pits gaskookplaat ideaal.
Gekopbloemen schreef: ↑
15-05-2017 20:21
Ik heb nooit last of vuil met met vierkante wasbak met superstrakke hoeken.
Ik ook niet (had het in mijn vorige huis). Gewoon even de afwasborstel door de randen en het is schoon.
Bakken worden minder strak. Wij hebben 2 maand geleden nieuwe keuken gekocht en er komt een Blanco
1,5 spoelbak in. In showroom nog te zien met superstrakke hoeken, maar verkoper vertelde dat nieuwe bakken iets meer afgerond zijn. Waarschijnlijk beviel het klanten toch niet helemaal. Ze worden nu dus minder scherp gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven