Nieuwe stofzuiger

16-04-2010 14:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok misschien een beetje een raar topic, ik heb niet zoveel geld maar ik zoek momenteel een goede maar ook niet zo'n dure stofzuiger. Ongeveer vanaf 50 tot ongeveer 100 euro. Heeft iemand een idee wat een goede maar niet zo'n dure stofzuiger is?

Alvast bedankt.
Struin het internet af voor de aanbiedingenkrantjes van o.a. It's, Mediamarkt en andere speciaalzaken.

Mijn ervaring leert dat je niet perse een bekende merkstofzuiger hoeft te hebben om een goede te hebben.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan het soort vloer die je hebt. Met hoogpolig tapijt heb je een andere kwaliteit stofzuiger nodig dan met laminaat.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Wij hebben net een nieuwe van de HEMA en ik vind m fijn! Had hiervoor een tweedehands, dus kan niet vergelijken met 'kwaliteitszuigers' haha, maar die van HEMA bevalt dus prima!
Bosch Pro Parquet. Superding!
Ik heb al jaaaaaaaaaaaaren de Henry van Numatic op mijn lijstje staan. Die is goed en ik vind hem zo lief met zijn gezichtje .

Maarja om nu een paar honderd euro uit te gaan geven aan een superzuiger terwijl ik gewoon laminaat en hout heb...tsja...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb in februari een Nordland gekocht: niet doen! Hij is nu al voor de tweede keer stuk.
ik heb pas een nat en droogzuiger gehaald van Karcher.daar ben ik erg tevreden over.die zijn regelmatig in de aanbieding,in de door jou genoemde prijsklasse.
Siemens hygienic power!!! Ik heb veel allergieen en ook weinig budget, en heb deze twee weken geleden bij de dixons in de v&d gekocht voor 80 of 90 euro (bij andere winkels was ie 150euro). Echt een super ding, heb nog nooit zo'n fijne goede stofzuiger met zo'n goeie zuigkracht gehad! Alleen n foeilelijke kleur, beetje jammer...
Pas een nieuwe Philips gehaald bij de expert. Volgens mij was het stofzuigerweek want er waren er verschillende in de aanbieding, allemaal zo rond de 80 euro. Ik heb een prima stofzuiger gekocht, maar hij is wel in een afgrijselijke blauwe kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven