Numatic stofzuiger; aanrader?

26-05-2017 20:46 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn al een tijdje op zoek naar een nieuwe stofzuiger. Ik zag afgelopen week zo'n Numatic staan en vroeg me af of er hier zijn die ervaring hebben met dit merk? Is het een goede koop?
Ik lees even mee!
Alle reacties Link kopieren
Numatic maakt heel degelijke stofzuigers.
ik heb een Henry van Numatic en die bevalt erg goed
Heeft zelfs een verbouwing overleeft
Hier ook een Henry....geweldig ding.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al jaren een Henry, ben er nog steeds blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ook Henry. Geweldig ding. Lang snoer, doet eindeloos met stofzak, zuigkracht is prima. Ook professioneel schoonmaakbedrijf gebruikt ze. Als je die eenmaal hebt, wil je niet anders. Ennuh... nee, ik heb geen aandelen in Numatic.
anoniem_334409 wijzigde dit bericht op 26-05-2017 22:05
2.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier een James. Ik wil echt nooit meer wat anders! Hele fijne stofzuiger met een lang snoer. Wel wat zwaar, maar wij hebben alles gelijkvloers dus dat is hier niet erg.
Hier een Henry, fantastisch ding. Zuigt goed, lange snoer, lange slang. Er zitten niet teveel knoppen aan die kapot kunnen gaan (hufterproof) en een vrolijk gezichtje erop... wat wil je nog meer.
Vrienden hebben een Dyson, maar de Henry doet zéker (als deze al niet beter is) niet onder voor de Dyson.
Wij hebben Hetty, heerlijk ding!
Alle reacties Link kopieren
Beste stofzuiger die er te koop en enkel op wat koolborstels na gaan ze zo 30 jaar mee, en de vergelijking met Dyson gaat totaal niet op numatic heeft veel minder onderhoud nodig betere zuigkracht blijft veel langer heel en gaat minimaal 6x langer mee voor ook nog minder geld :-)
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar goede ervaringen hier, jet is dus een aanrader! :cheer2:

Dank voor jullie reacties!
Absoluut een aanrader. En ziet er ook leuk uit, hoewel dat bijzaak is is dat wel een vrolijke bijkomstigheid.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Henri liefhebber :)

Die van mijn vriendin heeft ze al 22 jaar, 3 verhuizingen en 1 verbouwing en die zuigt nog steeds alsof hij nieuw is.
Ik heb er meerdere op mijn werk en vind ze heerlijk werken.
Ik heb er ook een sinds een jaartje denk ik. Persoonlijk heb ik wat problemen met de zuigbuis. Die schuift mij mij heel moeizaam in-en-uit, want je kunt hem verlengen voor onder het bed enzo. En ik weet ook nog steeds niet hoe ik de borstel eraf kan halen om een andere zuigmond er op te zetten....
Maar hij zuigt inderdaad als een dolle!
Alle reacties Link kopieren
Prima zuigkracht voor laminaat en vloerbedekking. Is echt een goede koop. Ik heb hem ooit in de aanbieding bij bol.com gekocht.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Beter.Laat schreef:
28-05-2017 09:38
o. En ik weet ook nog steeds niet hoe ik de borstel eraf kan halen om een andere zuigmond er op te zetten....
beetje draaien dan gaat ie eraf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven