Oeps - Wasprobleempje
maandag 9 januari 2012 om 13:49
Lieve forummers!
Kennen jullie die aflevering van Friends, waarin Rachel voor het eerst zelf de was gaat doen en per ongeluk een rode sok met de witte was mee draait? En alles dus roze wordt?
Goed, dat grapje heb ik dus nu zelf ook, alleen dan niet met een rode sok maar met een rood washandje! En nu zijn dus mn lakens en handdoeken roze.. Nou is mooi roze niet lelijk maar om nou te zeggen dat ik hier blij mee ben..
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik de witte was weer wit kan krijgen? En dan zonder agressieve bleekmiddelen?
Kennen jullie die aflevering van Friends, waarin Rachel voor het eerst zelf de was gaat doen en per ongeluk een rode sok met de witte was mee draait? En alles dus roze wordt?
Goed, dat grapje heb ik dus nu zelf ook, alleen dan niet met een rode sok maar met een rood washandje! En nu zijn dus mn lakens en handdoeken roze.. Nou is mooi roze niet lelijk maar om nou te zeggen dat ik hier blij mee ben..
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik de witte was weer wit kan krijgen? En dan zonder agressieve bleekmiddelen?
maandag 9 januari 2012 om 13:55
quote:lienguin schreef op 09 januari 2012 @ 13:52:
Haha herkenbaar!
Ik had een rode broek bij de witte handdoeken gedaan.
Met de roze kleurtjes was mijn vriend erg blij, not
Ik ben benieuwd of wij hier nuttige tips kunnen krijgen Al probeer ik wel al tijden mn vriend ervan te overtuigen dat lichtroze overhemden hem écht heel leuk staan! En nu heeftie ze
Haha herkenbaar!
Ik had een rode broek bij de witte handdoeken gedaan.
Met de roze kleurtjes was mijn vriend erg blij, not
Ik ben benieuwd of wij hier nuttige tips kunnen krijgen Al probeer ik wel al tijden mn vriend ervan te overtuigen dat lichtroze overhemden hem écht heel leuk staan! En nu heeftie ze
maandag 9 januari 2012 om 13:55
ha, heb ik ook een keer gehad, maar dan met een groene theedoek....
Het agressiefe spul werkt wel maar het vervaagde de printjes wel enorm. Als je spul echt alleen wit is, werkt het prima.
Er zijn ook valt minder agressieve middelen, kijk maar bij de drogist. En nat in de zon leggen werkt ook, maar dan zul je nog een paar maanden moeten wachten denk ik!
Het agressiefe spul werkt wel maar het vervaagde de printjes wel enorm. Als je spul echt alleen wit is, werkt het prima.
Er zijn ook valt minder agressieve middelen, kijk maar bij de drogist. En nat in de zon leggen werkt ook, maar dan zul je nog een paar maanden moeten wachten denk ik!
maandag 9 januari 2012 om 14:16
Iedereen bedankt voor de tips! Heb bij de drogist hier in de stad van HG ontkleurder voor witte was gevonden, en stond inderdaad op dat de was niet mocht drogen. Op dit moment staat de machine dus weer te draaien met de ontkleurder erin! Fingers crossed.. Oh en heb nu even dubbel gecheckt of er echt niets gekleurds meer in zat ^^