Onderhoudscontract kunststof kozijnen

21-07-2010 13:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kunststof kozijnen en zijn hier blij mee. In ons eerste huis hadden we namelijk kozijnen van hout die bij voorkeur ieder jaar maar gemiddeld om het jaar geverfd moesten worden.

Kunststof kozijnen zouden nagenoeg onderhoudsvrij zijn hebben wij dus altijd begrepen vandaar dat we dus blij waren dat deze in ons nieuwe huis zitten.

Nu krijg ik vandaag een uitnodiging voor een onderhoudscontract voor de komende 10 jaar. Nu zal ik hier zeker niet op ingaan, een contract van 10 jaar, niet tussentijds opzegbaar, is ronduit belachelijk voor zoiets. Maar goed, voor 41 euro per jaar komen zij 1x in de 2 jaar langs voor onderhoud.

Maar dat is toch helemaal niet nodig?

Wat moet er aan onderhoud gebeuren? En wat kunnen we niet zelf? En hoelang is nu eigenlijk de levensduur van kunststof kozijnen?
quote:Gravinnetje schreef op 21 juli 2010 @ 14:47:

[...]

Ja volgens mij dus ook niet. Het enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat de rubbers uitdrogen en vervangen zouden moeten worden maar dat zal ook de eerstkomende jaren niet aan de orde zijn.

Enne, mw.de K.

Niet teveel grasmaaien nu he? Is te warm voor die arme sprietjes......Die arme sprietjes groeien boven de schutting uit als we ze niet regelmatig maaien. Is al drie keer gedaan sinds we hem hebben en morgen of overmorgen moet het weer!
Ja joh, die sprietjes groeien als kool met dit weer. Misschien moet je ze wat korter maaien? Hij wordt in ieder geval goed gebruikt.

En Ndh, neem je favoriete emmertje, trekker, spons en zeem maar mee. Goed gereedschap is het halve werk.

Oh en Nespresso is lekkerrrrrrrr.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-03-2011 19:37
Reden: reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven